سامسونگ تلویزیون میکرو LED خود را در نمایشگاه CES2018 معرفی خواهد کرد

سامسونگ تلویزیون میکرو LED خود را در نمایشگاه CES2018 معرفی خواهد کرد

سامسونگ تلویزیون میکرو LED خود را در نمایشگاه CES2018 معرفی خواهد کرد

کمپانی سامیونگ طی سال های اخیر سعی کرده تا محصولات هوشمند و با کیفیتی را تولید نماید و در این زمینه نیز توانسته به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کند. این کمپانی کره ای عنوان کرده در نمایشگاه CES2018 از تلویزیون هاای میکرو ال ای دی خود پرده برداری خواهد کرد. طبق صحبت هایی که از این کمپانی به گوش رسیده سامسونگ تصمیم گرفته در نسل جدیدتر تلویزیون های خود تکنولوژی های جدید را نیز به کار بگیرد و آن ها را مدرن تر و هوشمند تر از چیزی که در حال حاضر در بازار وجود دارد عرضه نماید.

طی ماه های گذشته در خصوص فعالیت های سامسونگ گزارشاتی منتشر شد که نشان می داد این کمپانی فعالیت های بسیاری را انجام می دهد تا تلویزیون های جدید خود را با فناوری های بسیار پیشرفته ارائه نماید. عملکرد حال حاضر این کمپانی نشان می دهد که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تلویزیون های میکرو ال ای دی خود را زودتر از وارد بازار نماید.

در ماه های اول سال2017 میلادی کمپانی سامسونگ یک شرکت را که تایوانی بود برای خود خرید تا با استفاده از این طریق بتواند در خصوص تولید تلویزیون های خود راحت تر از فناوری میکرو ال ای دی استفاده نماید. منابعی که این اخبار را منتشر کرده اند ادعا دارند که کمپانی سامسونگ در نمایشگاهی که مخصوص لوازم الکترونیکی مصرفی است و با نام CES2018  شناخته می شود قصد دارد تلویزیون میکرو ال ای دی خود را که دارای صفحه نمایش150 اینچی می باشد معرفی نماید.

کمپانی سامسونگ چند وقتی است که دیگر از فناوری او ال دی در تلویزیون های خود استفاده نمی کند و همین مساله موجب شده تا احتمال استفاده از تکنولوژی میکرو ال ای دی در تلویزیون های آن افزایش پیدا کند. کمپانی کره ای سامسونگ همیشه در این نمایشگاه که مخصوص رونمایی از محصولات الکترونیکی مصرفی بوده یکی از پرچمداران خود را معرفی کرده است به همین دلیل این نمایشگاه یک فرصت ویژه برای سامسونگ می باشد که در آن از تلویزیون جدید خود که دارای صفحه نمایش یکصد و پنجاه اینچی است و داراری فناوری میکرو ال ای دی می باشد پرده برداری نماید. قطعا سامسونگ از این موقعیت نهایت استفاده را خواهد برد و آن را راهی برای پیشرفت های خود به شمار خواهد آورد.

فناوری میکرو ال ای دی در جزئیاتی بسیاری شباهت نزدیکی به فناوری اولد دارد به طوری که باید گفت هر دوی این فناوری ها از دیودهایی بهره مند هستند که در واقع نور را متصاعد می نمایند و موجب ساطع شدن نور از خود می گردند. این مساله در واقع به معنی این است که ساب پیکسل های موجود در این فناوری ها به نوعی تولید کننده نور می باشد و دیگر به مانند ال سی دی نیازی ندارد تا نور پس زمینه را به صورت جداگانه دریافت نماید.

به همین دلیل است که در پنل هایی که با فناوری میکرو ال ای دی ساخته شده اند می توان رنگ مشکی را با عمق بسیار زیادی مشاهده کرد و نسبت کنتراستی که در این پنل ها وجود دارد بسیار بالا می باشد. برای تولید پنل های میکرو ال ای دی مراحل بسیار ساده تری وجود دارد در حالی که در مورد پنل های اولد این کار با سختی بسیاری انجام می شد. ضخامتی که پنل های میکرو ال ای دی دارند بسیار کمتر و باریک تر از پنل های اولد است اما از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از آن ها عرضه می شوند.

سامسونگ به خاطر قیمت بالایی که پنل های میکرو ال ای دی دارند نتوانسته تبلیغات بسیاری را برای تلویزیون های جدیدش داشته باشد. کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا یک سال دیگر فناوری میکرو ال ای دی را گسترش دهد و بتواند تلویزیون های کم هزینه تری را با این فناوری تولید نماید تا افراد بیشتری از آن ها استفاده کنند و مقرون به صرفه بودن این پنل ها یکی دیگراز اهدافی است که سامسونگ در صدد دست یابی به آن می باشد. این کمپانی وعده داده تا یک سال دیگر این کار را انجام خواهد داد و موجب می شود تا تحولی شگرف در دنیای تلویزین های هوشمند به وجود آید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *