سامسونگ و احتمال تغییر نام سری اس گوشی های هوشمند در سال2019

سامسونگ و احتمال تغییر نام سری اس گوشی های هوشمند در سال2019

سامسونگ و احتمال تغییر نام سری اس گوشی های هوشمند در سال2019

کمپانی کره ای سامسونگ توانسته نام خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان معرفی کند و به این ترتیب نقش بسیار مهم و کلیدی در بازار گوشی های هوشمند ایفا کرده است. تاثیر گذاری این کمپانی در خصوص تولید گوشی های هوشمند به قدری بوده است که در خصوص محصولات این کمپانی نیز شایعات بیشتری در مقایسه با دیگر محصولات اندرویدی مطرح شده است. چندی پیش در خصوص جدیدترین گوشی این کمپانی شایعه شده بود که قرار است سامسونگ نام این گوشی هوشمند را گلکسی ایکس خواهد گذاشت البته ناگفته نماند هیچ منبعی این خبر را تائید نکرده است که سامسونگ چنین نامی را برای گوشی تاشوی خود انتخاب خواهد کرد و محصولی را به این نام عرضه خواهد کرد.

پس از این شایعات دیگری نیز به وجود آمد که اشاره داشتند سامسونگ قرار است از گلکسی ایکس برای آموزش داده به کارکنانی که در کره جنوبی حضور دارند استفاده خواهد کرد. البته این را نیز باید عنوان کرد که اگر این خبر ها منتشر شده است به این معنا نیست که گلکسی ایکس در مورد آینده ای که برای گوشی های هوشمند سامسونگ وجود دارد نقشی نخواهد داشت بلکه باید آن را یکی از تاثیرگذارترین محصولات سامسونگ معرفی نمود.

طی روزهای اخیر یکی از منابع کره ای اعلام کرده است که گلکسی ایکس نام جدیدی است که سامسونگ برای محصولات جدید خود انتخاب کرده است که از سال آینده میلادی وارد بازار خواهند شد. البته هنوز زود است که در این مورد صحبتی داشته باشیم اما اگر فاصله ای که تا عرضه محصول بعدی سامسونگ یعنی همان گلکسی اس10 وجود دارد می توان گفت این تغییر نام می تواند واقعیت داشته باشد و دور از ذهن نیست که سامسونگ این کار را انجام داده و محصولات جدیدتر خود را به این نام معرفی کند.

آیفون10 اپل و روندی که اپل برای نامگذاری در پیش گرفت می تواند یکی از دلایل انتخاب این روند برای سامسونگ محسوب شود. البته این مورد احتمال داده می شود و نمی توان آن را به طور قطعی عاملی برای تغییر نام محصولات جدید سامسونگ دانست. البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که استفاده از نام گلکسی ایکس آی و یا ایکس1 بسیار راحت تر از این است که نام گوشی گلکسی اس10 و یا اس ایکس باشد. اگر سامسونگ از نام ایکس برای گوشی های سری نوت خود نیز استفاده کند می توان گفت گزینه ای بسیار مناسب می باشد و می تواند موجب شگفتی و جلب نظر بیشتر کاربران باشد. این تصمیم می تواند ممانع از جایگزینی برند نوت باشد و ایده ای خلاقانه به نظر می رسد و نقش مهمی می تواند در توسعه محصولات کمپانی کره ای داشته باشد.

باید این مساله را به خاطر داشته باشید که گلکسی اس9 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و نمی توان به این زودی در خصوص شایعاتی که برای تغییر نام محصولات سامسونگ عنوان شده است نظر قطعی داد. اگر کمپانی کره ای سامسونگ قصد داشته باشد نامی جدید را برای محصولات پرچم داری که در آینده عرضه خواهد کر انتخاب کند این مساله را در سکوت کامل خبری و در پشت درهای بسته انجام خواهد داد.

اما می توان این احتمال را داد مه این اطلاعات از سوی یکی از منابعی که در این خصوص اطلاع کافی دارد و نسبت به تصمیم گیری های این کمپانی بسیار نزدیک است منتشر شده و این مطلب را فاش کرده باشد. البته دیگر مواردی که مطرح شده است تا زمانی که به صورت رسمی تائید نشوند و یا اطلاعات دیگری در خصوص آن ها منتشر نشود همچنان به عنوان یک شابعه مطرح می شوند و نمی توان آن ها را چندان جدی تلقی کرد. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ در این خصوص چه واکنشی نشان می دهد و آیا این مساله را تائید خواهد کرد و یا آن را انکار می کند.

سامسونگ تا کنون توانسته محصولات بسیار با کیفیت و خوبی را در اختیار علاقه مندان و کاربران محصولات خود قرار دهد باید دید پس از معرفی گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن در کنگره جهانی موبایل که بارسلون برگزار خواهد شد نسبت به تغییر نام محصولات آتی خود چه واکنشی نشان خواهد داد. این مساله می تواند کاربران محصولات سامسونگ را چشم انتظار عرضه محصولی زیبا کند که با نامی بسیار راحت تر عرضه می شوند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *