سال آینده شاهد به بازار آمدن گوشی های تاشو از شرکت هوآوی خواهیم بود

سال آینده شاهد به بازار آمدن گوشی های تاشو از شرکت هوآوی خواهیم بود

سال آینده شاهد به بازار آمدن گوشی های تاشو از شرکت هوآوی خواهیم بود

شرکت هوآوی قول این را داده است که برای سال آینده گوشی های تاشو را تولید کند و روانه بازار نماید. این خبر کمی پس از اعلام شرکت سامسونگ مبنی بر تولید همین نوع گوشی ها بود. اگر سری به وب سایت های تکنولوژی بزنیم حتماً این خبر را می بینیم که شرکت هوآوی این را اعلام کرده است که در سال آینده گوشی های تاشوی خود را روانه بازار خواهد کرد.

طبق شایعات و اخباری که در سایت ها ی گوناگون و دنیای مجازی اعلام شده است در سال آینده به میزان قابل توجهی این مدل گوشی تولید خواهد شد و به بازار عرضه خواهد آمد ، که اگر به واقعیت برسد این مدل گوشی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. البته ناگفته نماند که اولین شرکتی که خبر تولید و ساخت این مدل گوشی و روانه کردن آن به بازار را در سال آینده  اعلام کرد شرکت سامسونگ بود.

در این بین دیگر شرکتی که از ساخت و تولید گوشی تاشوی خود به نام AXON M پرده برداری کرد شرکت چینی ZTE بود که بعد از اعلام این خبر سر و صدای زیادی به پا شد. این گوشی دو صفحه نمایش را شامل می شود و زمانی که گوشی را باز می کنید این دو صفحه نمایش به همدیگر وصل می شوند و تبدیل به یک صفحه نمایش بزرگتر می شود.

هواوی

هواوی

شرکت هواوی به خاطر اینکه در چندین سال اخیر در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است نمی خواهد در این مورد هم از رقیبانش عقب بیفتد. مدیر عامل شرکت هواوی ریچارد یو در مراسم نمایان کردن جدیدترین محصولات خود یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro گفته است که شرکت هواوی قصد دارد بر روی گوشی تاشو هم کار کند.

او بر این اعتقاد دارد که با تولید گوشی تاشو شایسته این است که شرکت به فناوری تولید نمایشگری با طراحی مکانیکی فوق العاده و انعطاف پذیری زیاد دست پیدا کند.

بر اساس گفته ی مدیر عامل این شرکت گوشی های تاشوی هواوی از دو صفحه نمایشگر برخوردارند که به همدیگر بسیار نزدیکند و طراحان و کارشناسان این شرکت قصد دارند که همین فاصله ی کم را به طور کامل از بین ببرند.

چند سالی است که هواوی در اروپا و آسیا به شهرت بالایی رسیده است و با گوشی های متنوع و با صرفه ای که تولید کرده است توانسته محبوبیتش را دو چندان کند. هم اکنون بعد از سامسونگ و اپل سومین شرکت بزرگی که در حال ساخت گوشی های هوشمند است هووای می باشد و برخی افراد معتقدند که شرکت هواوی حداقل تا سال آینده از شرکت اپل پیشی می گیرد و خود را در رده دوم تولید کننده ی بزرگ گوشی در دنیا قرار می دهد. کارشناسانی که در این شرکت کار می کنن قصد دارند که برای رسیدن به هدف های بزرگ تر دنبال فناوری های مبتکرانه ای هستند تا از آن استفاده کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *