بهترین روش های ساخت بک لینک

بهترین روش های ساخت بک لینک

شاید تصور کنید اولین راهی که برای ساخت بک لینک ها وجود دارد خریدن آن ها است . البته این یکی از راه های اسخت بک لینک است و اما نه اولین راه بلکه آخرین راه خرید ان ها است . خریدن بک لینک ها برای شما هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد و علاوه بر آن به محض این که گوگل متوجه این موضوع شود جریمه خواهید شد . پس بهتر است با روش های ساخت بک لینک ها نیز آشنایی داشته باشید .

بک لینک ها

ساخت بک لینک های رایگان

قبل از این که روش های ساخت بک لینک ها به صورت رایگان را بیان کنیم بهتر است بدانید روش ساخت بک لینک های بسیار سخت و دشوار است و این کار تاثیر بسیار زیادی را نیز در سئو سایت دارد .

1-کسب بک لینک با استفاده از محتوای ارزشمند :بهترین راه برای خرید بک لینک ها تولید کردن محتواهای تخصصی و با کیفیت بسیار بالا است . وقتی محتوایی را که شما در سایت تولید کرده اید ارزش بسیار زیادی داشته است و برای کاربر جذاب باشد رد آن موضع به یک مرجع بسیار مهم تبدیل خواهد شد . این ها همه باعث می شود تا سایت های بسیار زیادی برای تایید کردن گفته های خود و یا این که کاربران را بیش تر راهنمایی کنند سایت شما را به آن ها پیشنهاد دهند.

آن دسته از محتواهایی که جنبه آموزشی دارند برای این که از سایت های دیگری بک لینک بگیرند شانس بسیار بیش تری دارند. این نمونه از لینک ها در بخش نظرها در سایت و در فرم های خصوصی بین کاربران مبادله می شود . برای این که محتای آموزش تولید کنید باید نکته های زیر را رعایت کنید :

آموزش هایی که ارایه می کنید باید به صورت ساده و کاملا قابل فهم باشد

برای این که آموزش ها موثر واقع شود می توانید از ویدئو ها و تصاویر استفاده کنید .

قسمت نظرات کاربران را حتما بررسی کنید و توجه کنید که حتما به سوالات کاربران پاسخ دهید .

به جای این که از آموزش های کوتاهی که به صورت پراکنده هستند استفاده کنید می توانید از آموزش های دقیق و کامل استفاده کنید .

2-ساختن بک لینک ها با فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی

همه ما این موضوع را می دانیم که فعالیت کردن در سایت ها و شبکه های اجتماعی باعث می شود تا سئو سایت بهبود پیدا کند و علاوه بر آن می توانیم به خوبی به کاربران ارتباط داشته باشیم . از دلیل های تاثیرگذاری بالا این است که برای صفحه های داخلی سایت بک لینک های رایگان ساخته می شود .

برای این که از این تکنیک بهتر استفاده کنید موارد زیر را رعایت کنید :

فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی که مخاطب های بسیار زیادی ندارند نمی تواند موثر واقع شود . برای مثال اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید و فالوور های بسیار کمی دارید به هیچ عنوان لینک سازی نمی تواند موثر باشد .

میزان لایکی که یک مطلب می شود و اشتراک گذاری مطالب باعث می شود تا ارزش سایت نیز بالاتر رود .

توجه کنید مقاله هایی که در سایت های مختلف پیدا می کنید را عینا در شبکه های اجتماعی کپی نکنید . بلکه برای این کار ابتدا مقاله را بخوانید و بعد از آن برداشت هایی که از آن داشته اید را به اشتراک بگذارید و درنهایت برای ساخت بک لینک اقدام کنید .

ساخت بک لینک را به یکی از صفحه های خود و یا یک کلمه کلیدی طولانی بسازید . ساخت بک لینک ها برای صفحه اصلی سایت از راه شبکه های اجتماعی راندمان بالایی را ندارد .

نیازی نیست تا در همه شبکه های مجازی فعالیت داشته باشید بلکه می توانید تنها در یک و یا دو شبکه فعالیت کنید و کارهای خود را در این زمینه انجام دهید.

3-تهیه کردن پست مهمان و ساخت بک لینک های رایگان

یکی از تکنیک های بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد این است که پست مهمانی با هدف ساخت بک لینک ایجاد شود . سایت های بسیار زیادی وجود دارند که محتوای آن ها را کاربران در اختیار آن ها قرارمی دهند و اما آن ها ارزش و جایگاه بسیار خوبی را هم در بین نتیجه های گوگل دارند. این سایت ها همواره به دنبال این هستند تا کاربران برای آن ها محتوای ارزشمندی را بفرستند و البته در مقابل به شما اجازه می دهند تا در مطالب خود لینک خود را هم قرار دهید .

برای این که یک پست مهمان تهیه کنید باید به نکات زیر توجه کنید که عبارتند از :

محتوایی که برای پست مهمان تهیه و تنظیم شده است باید کاملا اختصاصی باشد .

بهتر است در سایت هایی محتوا نویسی کنید که با زمینه کاری شما درارتباط باشد.

بهتر است برای عبارت هایی که رقیب کمی دارند و هم چنین صفحه های داخلی سایت بک لینک بسازید .

در صفحه که برای پست مهمان قرار داده اید نیز باید فعالیت داشته باشید و به کاربران پاسخ دهید .

صفحه هایی که در سایت هدف محبوبیت بسیار زیادی دارند را بشناسید و محتواهایی را در زمینه موضوع هایی که مورد توجه کاربر است را تولید کنید .

4-ارسال کردن دیدگاه و فعالیت در فروم های تخصصی

برای ساخت بک لینک از روش های بسیار ارزان و کم هزینه می توان به ارسال کردن دیدگاه ها و فعالیت کردن در فروم های تخصصی اشاره کرد . حال اگر تنها هدفی که در این جا دارید کسب کردن و ساخت بک لینک باشد دیدگاه و پستی که در این سایت ها گذاشته اید به صورت کلی حذف خواهد شد .

ساختن بک لینک های بی ارزش کاری بسیار خطرناک است

گوگل برای این که با اسپم و خریدن بک لینک ها مبارزه کند الگوریتم های بسیار زیادی دارد . در این میان می توان به الگوریتم پنگوئن اشاره کرد که ساخت بک لینک در سایت ها و سلامت این لینک ها را مورد بررسی قرار می دهد. وظیفه این الگوریتم این است که این گونه از سایت ها را شناسایی می کند و درنهایت نیز این سایت ها جریمه می شوند

این الگوریتم برای تعیین سلامت لینک سازی ها روش های بسیار زیادی دارد و درک کردن رفتارهایی که فریبنده اند بسیار برای وی راحت خواهد بود . اطلاعات آماری و مقایسه هایی که گوگل بین سایت شما و دیگر سایت ها انجام می دهد باعث می شود تا گوگل بتواند سلاممت سایت شما را به تایید برساند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *