رونمایی از کروم بوک11 اینچی ایسر در نمایشگاه دیجیتال2018

رونمایی از کروم بوک11 اینچی ایسر در نمایشگاه دیجیتال2018

رونمایی از کروم بوک11 اینچی ایسر در نمایشگاه دیجیتال2018

ایسر یکی از کمپانی های فعال در عرصه دیجیتال است که توانسته محصولات بسیار خوبی را با قیمت مناسب وارد بازار کند. این کمپانی به تازگی موفق شده محصول دیگری را معرفی کند که با نام کروم بوک11 اینچی شناخته می شود و در نمایشگاه دیجیتال2018 از جدیدترین نسخه آن رونمایی به عمل آمده است.

نمایشگاه دیجیتال که با نام CES فعالیت دارد و امسال نیز کار خود را در شهر لاس وگاس آغاز نموده محلی برای معرفی محصولات خوب و با کیفیت است که از سوی کمپانی های مختلف رونمایی می گردند. در این نمایشگاه کمپانی ایسر نیز دست خالی نبوده و نسخه به روز شده و توسعه یافته کروم بوک11.6 اینچی خود را معرفی کرده و به تمام کاربران محصولات خود اعلام کرده که این محصول با کیفیت را از مااه مارس وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

در مورد جدیدترین نسخه کروم بوک که از سوی این کمپانی طراحی شده است درگاه یو اس بی از نوع C بوده و با نسخه3.1 می باشد. یکی از تجهیزات مدرنی که در این دستگاه مشاهده می شود پردازنده اینتل سلرون است که می توان گفت گزینه مناسبی برای این کروم بوک به شمار می آید.

در این لپ تاپ جدید کمپانی ایسر هیچ فنی را برای خنک کردن آن به کار نبرده است و همین مساله موجب شده تا میزان شارژدهی این کروم بوک به ده ساعت افزایش پیدا کرده و موجب جلب رضایت بیشتر کاربران بابن شارژدهی آن شود. این لپ تاپ بهبود یافته قابلیت های بسیاری دارد که می توان به قابلیت شارژ به وسیله درگاه یو اس بی نوع سی اشاره کرد.

البته این دستگاه قابلیت استفاده از دو درگاه یو اس بی3 را نیز دارا می باشد که در خصوص آن می توان گفت گزینه ای بسیار کاربردی بوده و می تواند از کارت حافظه نیز پشتیبانی به عمل بیاورد. یکی دیگر از قابلیت های این لپ تاپ به روز شده وای فای استاندارد آن است که از نوع ac802.11 بوده و بلوتوث موجود در آن نسخه4.2 می باشد که برای لپ تاپ جدید ایسر گزینه های مناسبی به شمار می رود.

لپ تاپ کروم بوک ایسر دارای اسپیکر استریو می باشد و در خصوص آن از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. این لپ تاپ به روز شده قابلیت برقراری ارتباط از طریق وب کم را نیز دارا بوده و در مورد آن ایسر از دو مدل پردازنده با نام های N3350 و N3450 اینتل سلرون استفاده کرده است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ به روز شده16 و32 گیگابایتی است و با این مشخصات از ماه مارس وارد بازار شده و علقه مندان می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

اخباری که در خصوص لپ تاپ جدید ایسر منتشر شده نشان می دهد که یکی از دو مدل جدید این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی می باشد و در مورد وزن آن باید بگوئیم بسیار سبک بوده و به میزان یک کیلو گرم وزن دارد. قیمتی که ایسر برای عرضه این لپ تاپ در نظر گرفته است چیزی در حدود249 دلار می باشد که البته باید گفت می تواند کمی نیز تغییر کرده و بالاتر از این میزان باشد.

به هر حال تنها چیزی که مشخص است این که کاربران محصولات ایسر برای خرید این لپ تاپ جدید باید تا ماه مارس منتظر بمانند. البته احتمال اینکه مبلغ تعیین شده برای این لپ تاپ تغییر کند بسیار ضعیف است اما غیر ممکن نیست پس بهترین کار این است تا منتظر بمانیم و ببینیم این کمپانی در خصوص قیمت این لپ تاپ چه خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *