رونمایی مایکروسافت از قابلیت هایی که سرفیس بوک 2 به همراه دارد

رونمایی مایکروسافت از قابلیت هایی که سرفیس بوک 2 به همراه دارد

رونمایی مایکروسافت از قابلیت هایی که سرفیس بوک 2 به همراه دارد

کمپانی مایکروسافت اخیرا نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی کرده بود که هیچ اطلاع دقیقی از این نسل جدید لپ تاپ های مایکروسافت در دست نبود. چند روز پیش این کمپانی در خصوص قابلیت هایی که سرفیس بوک 2 دارد ویدئویی را در معرض دید عموم قرار داد. این نسل جدید لپ تاپ های مایکروسافت در مورد بازلولاهای خود دارای طراحیمدرن و جدیدی می باشند تا بتوانند نمایشگر را به راحتی و ثبات بالاتری نگه دارند. سرفیس های جدید تقریبا طراحی ای شبیه نسل پیش از خود دارند و تولید آن ها در دو مدل ارائه شده است که دارای نمایشگرهای 15 و 13.5 اینچی بوده و وارد بازار فناوری می گردد. کمتر از یک هفته دیگر مانده تا پیش فروش این دسته از لپ تاپ های جدید مایکروسافت آغاز شود.

سرفیس بوک

سرفیس بوک

در طراحی و تولید بخش نرم افزاری این سرفیس بوک های جدید پردازنده نسل هشتم کمپانی اینتل به کار رفته است تا بتواند کارایی بهتری نسبت به مدل های پیش از خود داشته باشد. طراحی نوین به کار رفته در بازلولاهای سرفیس پرو 2 باعث می شود کاربران این تبلت های جدید یک تجربه بهتر از کار کردن با آن خواهند داشت.

صفحه نمایش سرفیس بوک 2

هنگامی که به نمایشگر این لپ تاپ ها که از نوع هیبریدی می باشد دست بزنید متوجه می شوید کمپانی مایکروسافت یک مکانیزم جدید در طراحی و تولید بازلولاهای این سرفیس بوک ها به کار برده است که باعث می شوند صفحه نمایش لپ تاپ ثبات خود را حفظ کرده و در جای خود به صورت کاملا متعادل باقی بماند. این بازطراحی در سرفیس بوک های هیبریدی مایکروسافت با وجود اینکه به عنوان یک تغییر عمده به شمار نمی رود وبه خودی خود باعث نمی شود که یک کاربر برای خرید این دسته از لپ تاپ ها اقدام کند ولی زمانی که یک کاربر که به استفاده از لپ تاپ های هیبریدی علاقه دارد این مدل از سرفیس بوک های سامسونگ را به کار بگیرد از انتخاب خود رضایت کامل را خواهد داشت.

کمپانی مایکروسافت تاریخ 7 نوامبر سال جاری را برای پیش فروش سرفیس بوک های جدید خود مشخص کرده است و تاریخی که این لپ تاپ های هیبریدی را در اختیار کاربران و طرفداران محصولات خود قرار خواهد داد را نه روز پس از آغاز پیش فروش یعنی در تاریخ 16 نوامبر اعلام کرده است. متقاضیانی که تمایل دارند این مدل از سرفیس بوک های جدید مایکروسافت را در اختیار داشته باشند می توانند پس از پیش خرید در کمترین زمان از آن ها استفاده نمایند. نسبت ابعاد نمایشگری که در خصوص این سرفیس بوک های جدید مورد استفاده قرار گرفته است سه به دو می باشد که باعث می شود کاربر بتواند به راحتی از این صفحه نمایش ها استفاده کرده و کارهای خود را انجام دهد.

سرفیس بوک

سرفیس بوک

ویژگی های صفحه نمایش سرفیس بوک 2

همانطور که گفتیم کمپانی مایکروسافت نسل جدید سرفیس بوک های خود را در دو مدل 15 و 13.5 اینچی ارائه کرده است که در خصوص مدل 13.5 اینچی سرفیس بوک 2 از رزولوشنی 3000 در 2000 پیکسل در مورد نمایشگر آن استفاد کرده است اما این رزولوشن در مدل 15 اینچی افزایش یافته و به میزان 3240 در 2160 پیکسل رسیده است که باعث می شود تصویر با کیفیت تری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

پردازنده به کار رفته در سرفیس بوک 13 اینچی

در خصوص پردازنده ای که برای مدل 13 اینچی لپ تاپ های هیبریدی مایکروسافت استفاد شده باید بگوئیم این مدل از سرفیس بوک ها در دونسخه تولید شده اند که یکی از نسخه ها مجهز به پردازنده نسل هفت Core i5- 7300U اینتل می باشد اما نسخه دوم این لپ تاپ ها به پردازنده نسل هشتم Core i7- 8650U اینتل مجهز شده است که در پردازش اطلاعات با سرعت بالتر موثر عمل می کنند. مدل رده بالتر این لپ تاپ های هیبریدی دارای حافظه رم به میزان 16 گیگابایت هستند که می توان اطلاعات بسیاری را در آن ذخیره کرد.

سرفیس بوک

سرفیس بوک

کمپانی مایکروسافت در خصوص لپ تاپ 15 اینچی جدید خود از یک پردازنده با مشخصات Core i7- 8650U اینتل استفاده کرده است که همچون نسخه رده بالای 13.5 اینچی از یک حافظه 16 گیگابایتی برای رم بهره مند می باشد اما این مدل می تواند به میزان یک ترابایت حافظه اس اس دی را پشتیبانی کند. این موارد باعث می شود که سرفیس بوک 2 مایکروسافت بتواند موجب جلب نظر کاربران علاقه مند شود و رضایت آن ها را از کار کردن با این لپ تاپ های جدید فراهم کند.

کاربرانی که تمایل دارند از لپ تاپ های لمسی سرفیس بوک 2 استفاده کنند و بسیاری از کارهای گرافیکی خود را انجام دهند توصیه می کنیم به سراغ خرید مدل 13 اینچی این سرفیس بوک ها بروند. کارت گرافیکی که در این مدل نصب شده است جی تی ایکس 1050 انویدیا می باشد که دارای حافظه اختصاصی ب همیزان 2 گیگابایت است. البته این بدان معنا نیست که مدل 15 اینچی این سرفیس بوک ها از این قاعده مستثنی می باشد. مدل 15 اینچی این سرفیس بوک ها دارای کارت گرافیک جداگانه ای هستند که با مشخصات جی تی ایکس 1060 انویدیا عرضه شده و برای خود شش گیگابایت حافظه اختصاصی را دارد.

سرفیس بوک

سرفیس بوک

قیمت در نظر گرفته شده برای سرفیس بوک های مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت در خصوص سرفیس بوک 2 قیمتی را اعلام کرده است که با توجه به کاربرد و کیفیت این لپ تاپ های هیبریدی مناسب به نظر می رسد. اینکمپانی برای مدل 15 اینچی سرفیس بوک 2 قیمت دو هزار و چهارصد و نودو نه دلار را اعلام کرده و در خصوص مدل 13.5 اینچی با کمی تفاوت قیمت هزارو چهارصد و نود و نه دلار را بیان نموده است.

کمپانی مایکروسافت با عرضه این لپ تاپ های هیبریدی جدید توانسته در دنیا دیجیتال قدم موثری برداشته و محصولات کارامد تری را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربرانی که اغلب کارهای روزانه خود را با لپ تاپ انجام می دهند سرفیس بوک 2 قادر است پاسخگوی تمام نیاز های شما باشد و با بهترین کیفیت کارهای شما را انجام دهد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *