رونمایی از شیائومی Mi A2 در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه

رونمایی از شیائومی Mi A2 در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه

شیائومی و رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی Mi A2 در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه

بر اساس دعوتنامه‌ ای که از طرف شرکت شیائومی برای رویداد ۲۵ آوریل یا ۵ اردیبهشت ماه منتشر شده است، احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت قصد داشته باشد از گوشی هوشمند Mi A2 خود  در این تاریخ  پرده برداری کند.

شایعاتی که  درباره شیائومی  Mi A2 / Mi 6X هر روز بیشتر می‌شود، تصادفی نیست؛ ظاهرا قرار است این گوشی هوشمند طی چند هفته آینده به بازار عرضه شود، چرا که شیائومی دعوتنامه ‌ای را برای رویداد ۵ اردیبهشت خود منتشر کرده است. طبق شایعاتی که تا امروز منتشر شده، Mi A2 شیائومی با بهره‌ گیری از یک صفحه نمایش که نسبت تصویر آن ۱۸ به ۹ است، به بازارعرضه خواهد شد MIA2به همراه اندروید وان عرضه می‌ شود، حال آنکه نسخه ‌ای که با رابط کاربری MIUI شیائومی همراه می‌ شود، با نام Mi 6X راهی بازار خواهد شد.

گوشی هوشمند مثل نسل پیشین خود یعنی Mi A1، از ابعاد مشابه ۵.۹۹ اینچی استفاده کرده است. همچنین باتری ۲٫۹۱۰ میلی آمپری آن نیز از نسخه پیشین کمی ضعیف ‌تر بوده، اما ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، رقم‌ های مشابه با نسل قبلی را نشان می ‌دهند.

با توجه به اینکه که تقاضا برای گوشی اندروید وان شیائومی و قیمت‌ های مقرون به صرفه آن بالا است، باید تقویم‌ های خود را برای تاریخ چهارشنبه دو هفته آینده تعیین و تنظیم کرده و منتظر بمانیم. احتمال آن نیز وجود دارد که گوشی گیمینگ بلک شارک، به جای می ای ۲ در معرض نمایش قرار گیرد؛ بر اساس تیزرهای منتشر شده، نام تجاری شیائومی دیده می شود. البته این گونه به نظر می ‌رسد که بلک شارک، زیرمجموعه جداگانه‌ ای از برند شیائومی باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *