رونمایی از گوشی جدید هواوی با صفحه نمایش تمام صفحه و روزنه دوربین سلفی

رونمایی از گوشی جدید هواوی با صفحه نمایش تمام صفحه و روزنه دوربین سلفی

رونمایی از گوشی جدید هواوی با صفحه نمایش تمام صفحه و روزنه دوربین سلفی

کمپانی هواوی به تازگی پوستر جدیدی را به نمایش گذاشته است که گوشی هوشمند جدید این کمپانی را معرفی می کند. گوشی هوشمند جدید هواوی دارای صفحه نمایش تمام صفحه بوده که روزنه ای کوچک بر روی آن به عنوان دوربین سلفی قرار دارد. هواوی دومین کمپانی ای است که سعی دارد محصولی جدید را روانه بازار کند که روزنه کوچکی به عنوان دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش آن وجود دارد.

مدتی قبل هواوی اعلام کرد که در ماه سپتامبر اطلاعات کامل تری را در خصوص گوشی هوشمند تمام صفحه خود مطرح خواهد کرد. پوستری که به تازگی منتشر شده اطلاعات منتشر شده را تائید می کند و در تصاویر افشا شده عبارت  «One Step Further to See the Future» به چشم می خورد و در بخش پائین آن ماه سپتامبر سال جاری میلادی نیز عنوان شده است. این احتمال وجود دارد که ماه آینده میلادی زمانی برای معرفی گوشی هوشمند هواوی به همراه روزنه کوچک روی صفحه نمایش باشد.

رقابت سامسونگ و هواوی

کمپانی هواوی رقابتی سخت را با سامسونگ آغاز کرده و به دنبال این است که بتواند پیش از این کمپانی کره ای گوشی هوشمند خود را که مجهز به صفحه نمایش Infinity-O است راهی بازار کند. این کمپانی پیش از این نیز عنوان کرده بود که تمایل دارد قبل از کمپانی سامسونگ دستگاهی را وارد بازار کند که مجهز به صفحه نمایش Infinity-O است. شایعات بسیاری وجود دارد که احتمال می دهد این محصول جدید همان گوشی نوا4 هواوی است اما هنوز اطلاعات دقیق تری از سوی این کمپانی مطرح نشده است.گوشی هواوی

هواوی طی سال هایی که فعالیت خود را در عرصه تولید محصولات هوشمند آغاز کرده توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. این کمپانی چینی در حال حاضر نیز به عنوان یکی از رقبای سرسخت سامسونگ کره ای شناخته می شود و تلاش دارد محصول جدید خود را پیش از سامسونگ وارد بازارهای جهانی کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *