رونمایی از گلکسی نوت9 سامسونگ در تاریخ 2 یا 9 آگوست در نیویورک

رونمایی از گلکسی نوت9 سامسونگ در تاریخ 2 یا 9 آگوست در نیویورک

نیویورک میزبان بررگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت9 در تاریخ2 یا 9 آگوست

پیش از این در خصوص معرفی رسمی گلکسی نوت9 سامسونگ تاریخ9 آگوست عنوان شده بود اما در حال حاضر این خبر تغییر پیدا کرده و احتمالات دیگری شایع شده که به احتمال زیاد تاریخ رونمایی محصول جدید سامسونگ در تاریخ2 آگوست خواهد بود.

طیق گزارشی که از سوی Ice Universe منتشر شده مراسمی که برای معرفی رسمی گلکسی نوت9 سامسونگ در نظر گرفته شده در تاریخ2 آگوست و یا9 اگوست برگزار خواهد شد و شهر نیویورک میزان برگزاری این مراسم می باشد. سامسونگ کره ای تصمیم گرفته قبل از اپل نسبت به معرفی رسمی محصولات جدید خود اقدام کند و گوشی هوشمند خود را عرضه نماید تا به این طریق بتواند در بازار گوشی های هوشمند سهم بالاتری را در اختیار داشته باشد.

این گوشی هوشمند از نظر طراحی افقی صورت گرفته در زمینه دوربین پشتی بسیار شبیه به دوربینی است که در گلکسی نوت8 به کار رفته است. ظرفیتی که در خصوص باتری گلکسی نوت9 در نظر گرفته شده چیزی در حدود3850 تا4000 میلی آمپر ساعتی می باشد و احتمال آن نیز وجود دارد که سامسونگ از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گلکسی نوت9 استفاده کرده باشد تا به این طریق عملکرد راحت تری را برای کاربران فراهم نماید. استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش موجب می شود تا طول عمر باتری نیز افزایش پبدا کند و این مساله به عنوان یک مزیت در خصوص گوشی به شمار می رود.

صفحه نمایش گلکسی نوت9 به احتمال زیاد در اندازه6.4 اینچی خواهد بود و دو پنل شیشه ای با استفاده از یک قاب آلومینیومی به یکدیگر متصل خواهند شد. نسخه گلکسی نوت9 که در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد دارای پردازنده ی اسنپدراگون845 کوالکام می باشد اما نسخه ای که برای عرضه در بازارهای دیگر طراحی شده از پردازنده ی اکسینوس9810 بهره می برد. در طراحی گلکسی نوت9 انتظار می رود که در زمینه دوربین در مقایسه با پرچم داران کهکشانی سامسونگ ارتقا یافته باشد و از لنز دوربین ثانویه تله فوتو در آن استفاده شده باشد. در خصوص دوربین سلفی این گوشی هوشمند انتظار می رود سامسونگ همچون نمونه های قبلی از سنسور8 مگاپیکسلی استفاده کرده باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *