رشد بازار فروش گوشی هوشمند در سه ماهه نخست2018 و افزایش سهام شیائومی

رشد بازار فروش گوشی هوشمند در سه ماهه نخست2018 و افزایش سهام شیائومی

افزایش سهم بازار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی و رشد شیائومی

آماری که در خصوص فروش تلفن های هوشمند در فصل نخست2018 منتشر شده حاکی از آن است که این بازار توانسته رشد مجددی داشته باشد و در بین کلیه کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند شیائومی بالاترین افزایش فروش را به نام خود ثبت کرده و توانسته محصولات بیشتری را به فروش برساند.

بازار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه ی پایانی سال گذشته دوره ای نزولی را تجربه کرد اما در ابتدای سال جاری میلادی موفق شد مجددا به صعود برسد و رشد قابل توجهی داشته باشد. موسسه پژوهشی گارتنر گزارشی را منتشر نموده که بر اساس آن فروش تلفن های هوشمند توانسته یک بارر دیگر رشد خوبی داشته باشد و نسبت به زمان مشابه در سال2017 میلادی در حدود1.3 درصد افزایش را تجربه کرده است و این مساله نشان از فروش بالای این محصولات دارد.

در فصل نخست سال2018 چیزی در حدود384 میلیون تلفن هوشمند در اختیار مشتریان قرار گرفته است. کلیه گوشی های تلفن همراه هوشمند و معمولی فروخته شده در سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی455 میلیون می باشد که85 درصد از این آمار کلی مختص گوشی های هوشمند است. آنشول گوپتا به عنوان مدیر تحقیقات موششه گارتنر در این خصوص عنوان کرده: در خصوص گوشی های هوشمند پرچم دار به دلیل ارتقای نمایی سود کمپانی ها پس از عرضه تولیدات جدید وضعیت چندان مناسب نبوده است. از سوی دیگر با ارائه ی گوشی های معمولی و پایین رده که از کیفیت مناسبی برخوردار بودند موجب شد تا در این بخش تقاضای بیشتری صورت بگیرد.

از نظر سهمی که هر کمپانی در بازار برای خود ثبت کرده اپل همچنان در جایگاه دوم ایستاده است. این کمپانی در این مدت توانسته14.1 درصد از سهم این بازار را برای خود داشته باشد. سهم اپل در مدت مشابه در سال2017 توانسته بود13.7 درصد را به دست بیاورد و آمار سه ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که این کمپانی نیز با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است.

پس از اپل شیائومی و هواوی توانسته اند در جایگاه بعدی قرار بگیرند و هواوی در این میان رشد1.5 درصدی را داشته است اما کمپانی شیائومی در مقایسه با مدت مشابه با سال2017 میلادی رشدی4 درصدی را تجربه کرده است. با در نظر گرفتن آمارهای منتشر شده شیائومی توانسته عملکرد خوبی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی داشته و به رشد قابل توجهی دست پیدا کرده و ستاره این مدت باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *