ده هاستینگ برتر ایران

ده هاستینگ برتر ایران

برای این که یک سایت را به خوبی راه اندازی کنیم باید دامنه و هاست خوبی را برای سایت درنظر بگیریم. اگر برای سایت دامنه نامناسبی انتخاب شود شاید برای کارشما در فضای مجازی ضربه ای وارد نشود اما می تواند به سایت شما ضرر برساند. توجه داشته باشید که اگر شرکت هاستینگ خود را به درستی انتخاب نکنید آن گاه ممکن است سایت در زمانی دیگر بالا نیاید و یا حتی برای همیشه نیز سایت از دسترس خارج شود.

در ادامه این مطلب به بررسی ده تا از دامنه های برتر ایران می پردازیم .

هاست

هاست های برتر ایران

1-ایران سرور: از جمله شرکت هایی که بسیار در زمینه هاست فعالیت دارد می توان به شرکت ایران سرور اشاره کرد. اکثر کاربرانی که از دامنه های این شرکت استفاده کرده اند رضایت خود را از آن اعلام کرده اند . بسیاری از سایت های کوچک و بزرگ از این هاست ها استفاده می کنند زیرا هرنوعی از هاست های ایرانی و خارجی را در اختیار دارد و در کنار آن از سرور و سخت افزار های بسیار قوی نیز استفاده می شود .

ایران سرور در سال 1381 تاسیس شده است . در ایران تعداد 35 هزار مشتری از آن استفاده می کنند. هم چنین ایران سرور می تواند دامنه هایی را به صورت خصوصی نیز برای سیستم ها مدیریت محتوا مانند ورد پرس ارائه کند. شما می توانید برای این که از امنیت سایت خود مطمئن شوید و اطمینان خاطر داشته باشید که سایت شما از دسترس خارج نشود از هاست های ابری استفاده کنید زیرا پایداری این هاست ها عالی است و هم چنین اکثرا آنلاین هستند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این هاستینگ این است که کاربران می توانند به صورت آنی سفارشات خود را ثبت کنند. اگر در خرید دامنه از این شرکت به مشکلی هم برخوردید می توانید از سیستم پشتیبانی این شرکت که به صورت 24 ساعته فعالیت می کند استفاده کنید.هم چنین می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی از این پشتیبانی استفاده کنید.

البته باید بدانید همه  هاست هایی که ایران سرور ارائه می کند همه قیمت های مناسبی ندارند و هاست های بسیار حرفه ای هستند که قیمت آن ها نیز بالاتر است اما در بین آن ها سرویس هایی با قیمت مناسب هم پیدا خواهد شد. برای این که سایت شما بسیار پر بازدید شود می توانید از هاست های این شرکت استفاده کنید .

2-هاست ایران : این شرکت از جمله شرکت هایی است که بسیار قدیمی است و حتما نام آن را قبل از این شنیده بوده اید. این شرکت دارای 10 هزار هاست است . فعالیت های این شرکت به صورت منظم صورت می گیرد و هم چنین امکاناتی که برای کاربران ارائه می کند بسیار متنوع است.  کاربران که از هاست های این شرکت استفاده کرده اند نیز از آن رضایت دارند.

برای این که هاستی را از این شرکت سفارش دهید می توانید به صورت آنی به ثبت سفارش بپردازید. اگر مشکلی در این میان برای شما ایجاد شد هم می توانید از پشتیبانی های این شرکت استفاده کنید . می توانید برای پرسیدن سوال های خود بین ساعت های 9 تا 12 شب با تیم پشتیبانی این شرکت تماس حاصل کنید.

از هاست های این شرکت می توان برای سایت هایی که بازدید زیادی دارند نیز استفاده کرد.آپ تایم این شرکت نیز برابر 99.9 درصد است و به همین دلیل است که سایت های بسیار بزرگی از این شرکت استفاده کنید.

3-ایران هاست : این شرکت را با شرکت قبلی اشتباه نگیرید .این شرکت هاستینگ به میزان 19 سال سابقه کار دارند. ایران هاست از جمله شرکت هایی است که مشتری های خاص خودش را دارد . استفاده از دامنه های این شرکت برای آن دسته از افرادی که می خواهند سایتی ارزان را راه اندازی کنند مناسب نیست.

این شرکت برای این که امکانات و خدمات ارائه شده کیفیت بسیار خوبی داشته باشد در داخل ایران نیز سرورهای خاص خود را دارد .پشتیبانی این شرکت از خدماتش به صورت 24 است.

4-نت افزار : اگر می خواهید در یک سایت هزینه کمی را برای راه اندازی آن پرداخت کنید می توانید از هاست های نت افزار استفاده کنید. هاست های ارائه شده این شرکت قیمت بسیار مناسبی دارند و هم چنین فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

پشتیبانی این شرکت از خدماتش نیز به صورت 24 ساعته بوده است و در تمام روزهای هفته نیز فعال است. بهتر است سایت هایی که بازدید زیادی دارند از هاست های این شرکت استفاده نکنند زیرا هاست های شرکت به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

5-سرور پارس: این شرکت را جز بهترین هاست های ایران است و سرویس هایی که توسط این شرکت ارائه می شوند بسیار قیمتی مناسب دارند و به خاطر تغییراتی که در سال های اخیر در آن صورت گرفته است کاربران زیادی از ان استقبال کرده اند.

6-میهن وب هاست : این شرکت دارای هاست هایی است که بسیار ارزان اند و اگر سایت هایی پربازدید داشته باشیم بهتر است از سایر شرکت ها استفاده کنیم. این شرکت سرویس های بسیار متنوعی که به کاربران ارائه می دهد که قیمت های آن بسیار مناسب است و همین نیز باعث می شود تا کاربران به سمت آن جذب شوند.

7-پارس پک: این شرکت ادعا کرد است که اولین هاست های ابری را در ایران ارائه کرده است و از جمله شرکت های قدیمی در زمینه هاستینگ است . این شرکت قادر است تا هاست هایی را برای سایت های پربازدید و کم بازدید ارائه کند . هم چنین اگر کاربر فکر کند که منبع سرور نیازهای او را جواب نمی دهد می تواند منابع موردنظر را ارتقا دهد.

8-هاست نگار : این شرکت نسبت به سایر شرکت هایی که در بالا بیان شد قدمت کم تری دارد و اما سرویس هایی که ارائه می کند دارای کیفیت بالایی هستند که همین باعث شده است تا کاربران زیادی از آن ها استفاده کنند. هم چنین این شرکت پشتیبانی بسیار خوبی دارد و کاربرانی که از آن استفاده می کردند به میزان 93 درصد از آن ها رضایت داشته اند.

9-برتینا : این شرکت به کاربران خود سرویس هایی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد. این شرکت برای این که مشتریان زیادی را جذب کند پهنای باندهای نامحدودی را در اختیار آن ها قرار می دهد. در این شرکت ها نیز می توانید به صورت آنی سفارشات خود را ثبت کنید.

10-پارس دیتا : هاست های لینوکس و ویدوز این شرکت تنها روی سرورهای داخلی برای کاربران ارائه می شود . سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهدمی تواند بیش تر مورد توجه بازارهای مخصوص به خود است. پشتیبانی این شرکت هم خوب است و می توان به صورت 24 ساخته مشکلات خود را مطرح کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *