دست یابی به بهترین صفحه نمایش سال به وسیله آیپد پرو و آیفون10 اپل

دست یابی به بهترین صفحه نمایش سال به وسیله آیپد پرو و آیفون10 اپل

آیپد پرو و آیفون10 اپل عنوان بهترین صفحه نمایش سال را کسب کردند

اپل توانسته با تولید آیپد پرو و آیفون10 به موفقیتی دیگر دست پیدا کند و این محصولات عنوان بهترین صفحه نمایش سال را برای خود به دست بیاورند.

سالیانه نمایشگاه تخصصی صفحه نمایش با مشارکت جامعه اطلاعاتی که مخصوص نمایشگر می باشد برگزار شده و جدیدترین دستاوردهایی که در خصوص صنایع صفحه نمایش وجود دارد را بررسی نموده است و برترین محصولات در این عرصه معرفی شده اند. دستگاه های آیپد پرو و آیفون10 اپل توانسته اند در این زمینه عنوان بهترین صفحه نمایش سال را برای خود به دست بیاورند.

صفحه نمایش این دسته از محصولات اپل بالاترین امتیاز را به دست آورده و اغلب جوایزی که این جامعه اطلاعاتی به برندهای مطرح می دهد به دلیل خلاقیت و کیفیت بالایی است که صفحه نمایش آن ها دارد. برندگانی که در سال2018 توانسته اند به این عنوان دست پیدا کنند اغلب دستگاه هایی هستند که در سال2017 تولید شده و راهی بازار شده اند.

آیپد پرو به عنوان دستگاهی دیجیتال معرفی می شود که در دو مدل با اندازه های10.5 اینچ و12.9 اینچ تولید شده و عرضه شده اند. این دو مدل دارای تکنولوژی نمایشگر ProMotion   می باشد و با بروزرسانی های جدید می توانند محتوایی که بر روی نمایشگر وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد و می توانند بهترین پاسخگویی و کارایی را از خود نشان دهند. با این قابلیت بازی ها به خوبی انجام می شوند و می توان ویدئوها را با کیفیت بالایی مشاهده نمود و کار با قلم هوشمندی که در کنار این دستگاه ها قرار داده شده سرعت بسیار زیادی خواهد داشت.

این مدل های آیپد پرو از رزولوشن2224 در1168 پیکسل و2732 در2048 پیکسل برخوردار می باشند که تراکم پیکسلی آن ها264 پیکسل در هر اینچ می باشد و با این میزان راهی بازارهای جهانی شده اند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *