جی7 ال جی در مارس2018 با رم6 گیگابایتی عرضه خواهد شد

جی7 ال جی در مارس2018 با رم6 گیگابایتی عرضه خواهد شد

جی7 ال جی در مارس2018 با رم6 گیگابایتی عرضه خواهد شد

کمپانی ال جی که اخیرا گوشی هوشمند جی7 را معرفی کرده است اعلام کرده این گوشی هوشمند چهار دوربینه در روزهای میانی مارس2018 وارد بازار خواهد شد. این کمپانی کره ای گوشی پرچمدار خود را به چهار دوربین ب کیفیت مجهز کرده و از تراشه اسنپدراگون845 در خصوص آن بهره مند گردیده است. در پرچمدار جدید کره ای ها صفحه نمایش به کار رفته اول می باشد و این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین قدرتمند است که به کاربران امکان می دهد تصاویر با کیفیتی را ثبت نمایند.

گوشی ال جی جی7 اخیرا در وب سایت این کمپانی کره ای دیده شده است و همین مساله موجب شده تا در خصوص تراشه به کار رفته در این گوشی احتمالات بسیار زیادی مطرح شود. محصولاتی که در خصوص آن ها از تراشه اسنپدراگون845 استفاده شده است قابلیت این را دارند که از فناوری شارژ با سرعت بالا پشتیبانی نمایند.

البته این مساله هنوز از سوی کمپانی ال جی تائید نشده است و از نظر برخی از کارشناسان وجود این تراشه در جی7 نمی تواند دلیل قانع کننده ای باشد تا ال جی بخواهد جانشین ال جی جی6 خود را که تراشه آن جایگزین پردازنده اسنپدراگون835 کوالکام شده است عرضه نماید.

دلیل این گفته هم این است که زدتی ای نوبیا زد17 دارای پردازنده رده بالای2017 کوالکام می باشد و درحالی عرضه شده است که می تواند از فناوری شارژ سریع4.0 پشتیبانی نماید؛ بنابراین این گفته ها همچنان در حد یک شایعه باقی می ماند تا زمانی که ال جی دلیل قانع کننده تری برای عرضه این گوشی رده بالای خود داشته باشد.

با توجه به گفته هایی که از سوی رسانه ET news اینگونه به نظر می رسد که توانسته جزئیاتی در مورد پرچم دار جدید ال جی به دست بیاورد. طبق مطالبی که عنوان شده است ال جی الکترونیکس تصمیم گرفته در خصوص گوشی هوشمند بالا رده خود از تراشه اسنپدراگون845 کوالکام استفاده نماید. این تراشه قدرتمند دارای هشت هسته پردازشی می باشد و می تواند عملکرد پردازشی بسیار بالایی را داشته باشد.

سال گذشته میلادی ال جی گوشی هوشمند جی6 را که دارای پردازنده قدیمی تر اسنپدراگون835 بود را وارد بازار کرد و علت استفاده از این تراشه این بود که کمپانی سامسونگ کل موجودیه اولیه پردازنده های اسنپدراگون835 را برای استفاده در گوشی های هوشمند گلکسی اس8 و اس8 پلاس خریداری کرده بود تا بتواند این گوشی ها را در کشور آمریکا با تراشه ای قدرتمند عرضه نماید. همین مساله موجب شده حالا جی7 بتواند توان پردازشی خود را با استفاده از تراشه ای قدرتمند بسیار افزایش دهد و نسبت به گوشی پیش از خود قدرتمند تر عملیات پردازشی را انجام دهد.

البته در خصوص جی7 ال جی گفته های بسیاری وجود دارد که یکی از مهمترین آن ها تجهیز این گوشی به حافظه رم6 گیگابایتی می باشد که قرار است با این ظرفیت حافظه وارد بازار شود. ال جی در مورد آخرین گوشی هوشمند خود که به نام وی30 بود و در بین فبلت های بالارده این کمپانی قرار داشت از رمی به میزان4 گیگابایت استفاده کرده بود حتی در مورد نسخه پلاس این فبلت نیز رم4 گیگابایتی را به کار گرفته بود و آن ها را به بازارهای جهانی عرضه نموده است.

اگر بخواهیم این گوشی هوشمند را با گوشی های دیگر مقایسه کنیم می توانیم از گلکسی اس9 نام ببریم که قرار است رم4 گیگابایتی داشته و به بازار عرضه شود؛ البته نا گفته نماند نسخه پلاس این گوشی هوشمند دارای6 گیگابایت رم خواهد بود و با این ظرفیت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در خصوص ال جی جی7 پیش بینی شده از صفحه نمایش اولد در آن استفاده خواهد شد و حاشیه هایی که در اطراف صفحه نمایش آن دیده می شود بسیار کم و باریک می باشد. این درحالی است که ال جی جی6 دارای صفحه نمایش IPS ال سی دی بوده و وی30 ال جی نیز از نمایشگر نوع P-OLED بهره مند بوده است و این نشان می دهد کمپانی کره ای ال جی در خصوص گوشی بالارده جدید خود تغییرات بسیاری را به کار گرفته است تا بتواند محصولی قدرتمند و با کیفیت را به بازار عرضه کند.

وب سایت ET news در گزارشی که منتشر کرده است عنوان کرده گوشی هوشمند جی7 دارای گواهی IP68 بوده و این گواهی نشان می دهد پرچمدار جدید گوشی های ال جی می تواند در مقابل نفوذ آب بدنه ای مقاوم و تضمین شده را داشته باشد. این در حالی است که کمپانی کره ای ال جی برای نخستین بار در خصوص گوشی های هوشمند خود از اسکنر عنبیه استفاده کرده است که می تواند به عنوان یک برنامه کاربردی برای کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

در پنل جلویی این گوشی دو سنسور قرار داده خواهد شد و پنل پشتی آن نیز محل قرار گیری دوربینی جداگانه می باشد. این گوشی هوشمند می تواند از فناوری شارژ بی سیم استفاده نماید و این مساله می تواند یک گزینه بسیار ایده آل برای پرچم دار گوشی های ال جی شناخته شود.

فون آرنا اعلام کرده است که ال جی پرچم دار گوشی های خود را در آوریل در کره جنوبی عرضه کرده و کاربران می توانند از آن پس این گوشی هوشمند راا مورد استفاده قرار دهند. اگر بخواهیم زمان عرضه این گوشی هوشمند را با نسل قبل از آن مقایسه کنیم می بینیم که جی7 با یک ماه تاخیر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در کشور کره جنوبی سه اپراتور برای عرضه جی7 با کمپانی ال جی قرارداد همکاری منعقد کرده اند و اینگونه به نظر می رسد که جی7 ابتدا در کشور آمریکا و بازارهای دیگر عرضه شده و پس از آن نوبت به کره جنوبی می رسد که از این گوشی هوشمند برخوردار شود. ال جی به کاربران کره ای خود اعلام کرده می توانند پس از تاریخ20 آوریل جی7 را خریداری نموده و به کار بگیرند.

مطلب دیگری در خصوص جی7 وجود دارد که نشان می دهد این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل معرفی نشده و احتمال معرفی آن در روزهای میانی ماه مارس بسیار زیاد است. این گوشی هوشمند دارای نسخه پلاس نیز می باشد که در مورد آن نیز از تراشه اسنپدراگون845 استفاده خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد ممکن است حافظه ذخیره سازی آن نسبت به جی7 ظرفیت بالاتری داشته باشد.

یک منبع قوی نیز اعلام کرده ال جی قصد دارد نام تجاری جدید را در خصوص جی7 خود پیدا کند و با این نام جدید محصول خود را وارد بازار نماید. اما بازهم این گفته در حد شایعه می باشد چرا که تا کنون از نام جی7 در وب سایت رسمی ال جی نام برده شده است و به هیچ نام دیگری اشاره ای نشده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *