جدید ترین گوشی ال جی با نام وی30 سیگنچر و صفحه نمایشی بدون حاشیه

جدید ترین گوشی ال جی با نام وی30 سیگنچر و صفحه نمایشی بدون حاشیه

 جدید ترین گوشی ال جی با نام وی30 سیگنچر و صفحه نمایشی بدون حاشیه

کمپانی ال جی که طی سال های اخیر برای عرضه گوشی های هوشمند خود تلاش بسیاری انجام داده به تازگی موفق شده جدید ترین گوشی هوشمند خود را که در طراحی آن از هیچ حاشیه ای برای صفحه نمایش استفاده نشده است را معرفی نماید. این گوشی هوشمند جدید ال جی وی30 سیگنچر نام دارد و هیچ حاشیه ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

کمپانی ال جی پرچمدار گران قیمت گوشی های خود را با نام سیگنچر ادیشن معرفی می نماید و باید بگوئیم این گوشی در حال حاضر تنها در انحصار بازار های کره ای می باشد. کره ای ها اعلام کرده اند در خصوص تولید نسخه سیگنچر ادیشن گوشی های ال جی تنها سیصد دستگاه از آن را تولید خواهند کرد و از ماه آینده میلادی آن را عرضه خواهند کرد. قیمتی که برای این گوشی هوشمند در کره تعیین شده است دو میلیون وون می باشد که به صورت تقریبی می شود1800 دلار.

ال جی

ال جی

کمپانی ال جی در طراحی این مدل از پرچمداران گوشی های خود از سرامیک زیرکونیوم برای پنل پشتی آن استفاده کرده است که این جنس می تواند بیشتر از دیگر تولیدات در مقابل خط و خش مقاومت داشته باشد. خریدارانی که به سراغ این گوشی بروند می توانند درخواست نمایند تا نام آن ها به وسیله لیزر بر روی گوشی حک شود و یک گوشی اختصاصی برای خود داشته باشند.

کمپانی ال جی برای خریدارانی که این مدل از گوشی ها را خریداری نمایند یک پک که دارای ایرفون و هدفون بلوتوث است را در نظر گرفته است. البته خریداران می توانند ار خدمات پس از فروشی که برای مشتریان این گوشی ها در نظر گرفته شده است نیز استفاده نمایند.

ال جی

ال جی

دوربین اصلی که در این گوشی به کار رفته دارای لرزش گیر اپتیکال می باشد و باتری تعبیه شده در آن3300 میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ بی سیم را نیز برای این گوشی به ارمغان آورده است. ال جی در مورد پرچمدار گوشی های خود دو رنگ مشکی و سفید را در نظر گرفته است و مشتریان می توانند یکی از این دو رنگ را برای خود انتخاب کنند. این گوشی جدید دارای158 گرم وزن می باشد که در نوع خود بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جابجا کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *