توسعه ی سرفیس با قیمت ارزان و با نام رمزی Lex از سوی مایکروسافت

توسعه ی سرفیس با قیمت ارزان و با نام رمزی Lex از سوی مایکروسافت

عرضه سرفیس ارزان قیمت با نام رمز Lex توسط مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت به تازگی گزارشی را منتشر نموده است که نشان می دهد این کمپانی آمریکایی در حال کار بر روی دستگاه جدیدی از اعضای سرفیس است که قرار است در شش ماهه ی دوم سال جاری میلادی با قیمتی بسیار ارزان وارد بازار شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم کمپانی مایکرو سافت تصمیم گرفته دستگاه جدیدی را تولید نماید که یکی از اعضای دستگاه های سرفیس است و از قیمت پایینی نیز برخوردار می باشد. این مساله تا به حال به عنوان یک شایعه مطرح شده بود اما در حال حاضر گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این خبر رنگ واقعیت به خود گرفته است. با توجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده اینگونه به نظر می رسد که ردموندی ها تمایل دارند دستگاهی از خانواده ی سرفیس را در شش ماهه ی دوم سال جاری میلادی روانه بازار کنند.

بر اساس اخباری که به تازگی انتشار یافته این دستگاه جدید با نام رمز Lex طراحی خواهد شد و در مقایسه با سرفیس پرو که در حال حاضر وجود دارد اندازه کوچک تری داشته و از نظر وزنی نیز سبک تر است. علاوه براین احتمال دارد که این دستگاه قادر به پشتیبانی از شبکه ی LTE باشد و در طراحی سخت افزاری این دستگاه از پورت یو اس بی نوع C نیز استفاده شده باشد.

نامی که مایکروسافت در خصوص کیبورد این دستگاه جدید تعیین کرده است نام رمز Gibs می باشد و با درنظر گرفتن این نام رمز جدید که برای صفحه کلید تعیین شده احتمال آن وجود دارد مایکروسافت تغییرات تازه ای را در این بخش از سرفیس ارزان قیمت خود ایجاد کرده باشد.

بدون تردید این دستگاه که دارای اندازه کوچکی بوده و از وزن کمی نیز برخوردار است موجب خواهد شد تا مایکروسافت بتواند به رقابت با آیپدهای جدیدی که اپل طراحی کرده و یا حتی کروم بوک های جدید گوگل برود. این دستگاه های جدید همه برای عرضه ی آموزش طراحی شده اند و سرفیس ارزان قیمت مایکروسافت می تواند گزینه ای مناسب در این راستا به شمار رفته و با دیگر رقبای خود به رقابت بپردازد. قیمت پایین این دستگاه موجب می شود تا کاربران بسیاری علاقه مند به استفاده از آن باشند و مسلما کیفیت آن نیز می تواند تاثیری شگرف در کاربرد این محصول داشته باشد.

آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولی ارزان و در عین حال با کیفیت جهت انجام کارهای خود هستند می توانند سرفیس ارزان قیمت مایکروسافت را نیز مد نظر قرار دهند. البته در خصوص قیمت و مشخصات فنی این دستگاه هنوز اطلاعاتی در دسترس نمی باشد اما می توان با اطمینان گفت سرفیس های مایکروسافت تا به حال عملکررد خوبی را از خود نشان داده اند و محصول کوچک تر آن ها نیز بی شک به مانند نمونه های پیش از خود کارایی خوبی خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *