تلویزیون های QLED نسل جدید تلویزیون های هوشمند

تلویزیون های QLED نسل جدید تلویزیون های هوشمند

تلویزیون های QLED نسل جدید تلویزیون های هوشمند

کمپانی سامسونگ به تازگی اقدام به تولید تلویزیون های هوشمندی کرده که تمام اعضای خانواده می توانند به صورت همزمان از آن استفاده نمایند. یکی از این محصولات جدید تلویزیون های کیو ال ای دی می باشد که از فناوری نوین در طراحی و تولید آن استفاده شده است. طی آخرین اخباری که گفته شده این تلویزیون ها به همراه محصولات دیگری که کمپانی سامسونگ تولید کرده وارد ایران نیز شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند

تلویزیون های کیو ال ای دی که سامسونگ تولید آن ها را بر عهده داشته در دو نسخه با صفحه نمایش Q78C که دارای صفحه نمایش تختی می باشد و Q77F که صفحه نمایش آن کمی انحنا دارد تولید شده است. در تولید این مدل از تلویزیون های هوشمند سه هدف مهم و جدی وجود داشته که موجب شده این تلویزیون ها تولید و روانه بازارهای جهانی بشود و آن هم داشتن تصویری با کیفیت بالا و هوشمندی بسیار زیاد و سبک طراحی ای که به تناسب نوع زندگی روزمره استفاده کنندگان می باشد.

یکی از مدیران ارشدی که در قسمت لوازم صوتی و تصویری محصولات سامسونگ در ایران حضور دارد با نشان دادن مزایا و ویزگی های خاصی که این مدل از تلویزیون های هوشمند دارند اعلام کرد آن هنگام که سامسونگ انگیزه خود را در ایجاد نوآوری در بازارهای جهانی بالا برد و محصولات به روز و هوشمندی را روانه بازار کرد نام این برند بزرگ به عنوان هفتمین برند با ارزش در جهان شناخته شد.

این مدیر ارشد معتقد است که این موفقیت های روزافزون بود که موجب شد کمپانی سامسونگ نیاز استفاده کنندگان از محصولات هوشمند را به خوبی درک کرده و بتواند امکانات ویژه و مدرنی را با استفاده از جدیدترین فناوری های موجود تولید کند.

این مدیر ارشد همچنین معتقد است سامسونگ به عنوان یک کمپانی که در بازارهای جهانی در زمینه تلویزیون بسیار پیشرفته می باشد طی چند سال اخیر تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند یک تجربه بصری تک و بی مانند را جلوی روی کاربران محصولات خود قرار دهد.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند

تلویزیون های QLEDبهترین سطح روشنایی را دارا بوده و به همراه فناوری های جدیدی مانند HDR1500 به بازارهای جهانی وارد شده اند. سامسونگ محصول دیگری را نیز ارائه کرده که قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و در طراحی آن ها شما هیچگونه کابل و سیمس مشاهده نخواهید کرد. در مورد این مدل از تلویزیون ها سعی شده که از یک طرح زیبا و بی نقص در طراحی پشت دستگاه هم استفاده شود. این سعی و دقت هر چه تمام تر باعث شده ازهر زاویه ای که به این تلویزیون ها نگاه کنید آن را زیبا و فوق العاده ببینید.

در جلسه ای که برای معرفی تلویزیون های کیو ال ای دی برگزار شده بود شرکت سام الکترونیک اینگونه بیان کرد که قصد دارد تکنولوژی به کار رفته در تولید این تلویزیون ها را به ایران آورده تابتواند این مدل از تلویزیون های هوشمند را در کارخانه هایی که زیر مجموعه این شرکت هستند و به وسیله مهندسان ایرانی بسازد و آن ها را آماده ارائه به بازار های جهانی کند.

طبق گفته یکی از مدیران ارشد قسمت لوازم صوتی و تصویری که تولید شده در کمپانی سامسونگ هستند یک چیز مهم باعث شده تلویزیون های کیو ال ای دی از سایر نمونه های مشابه خود ممتاز و برتر باشند و آنهم این است که در تولید رنگ این تلویزیون ها از ذرات کوانتوم دات استفادهشده است که محصولات سایر کمپانی ها فاقد این ذرات باارزش می باشند.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند

وقتی که نور به ذرات کوانتوم دات ریزی که در این گروه از تلویزیون ها برخوردکند این قابلیت به وجود می آید که تلویزیون های کیو ال ای دی تعداد رنگی بیشتر از یک میلیارد را به صورت خالص و فوق العاده زنده نشان دهند. میزان شدتی که در مورد روشنایی این گروه از تلویزیون های سامسونگ به کار رفته در حدود 1500 نیت است که به راحتی می توان گفت این شدت دو برابر بیشتر از تلویزیون ها قبل از آنها بوده است. یک فناوری دیگر نیز در این تلویزیونها استفاده شده که موجب می شود نورهایی که از محیط اطراف منعکس می شدند به طور کلی حذف شده و از بین بروند تا بتوانید یک تصویر زیبا و با کیفیت را از طریق این مدل از تلویزیون های هوشمند ببینید.

در خصوص تلویزیون های کیو ال ای دی شما هیچ سیمی در جلوی آن نخواهید دید چرا که سیم های قابل روئیت از بین رفته و از یک سیم نامرئی در تولید این تلویزیون ها استفاده شده است. یک قابلیت دیگر نیز به این دسته از تلویزیون های هوشمند اضافه شده که در آن شما می توانید با استفاده از وان کنتاکت کلیه دستگاه های جانبی را در یک فاصله بسیار دور قرار داده و به وسیله یک کابل اپتیکال که ضخامت آن به اندازه 1.8 میلی متر می باشد تمام دستگاه ها رابه تلویزیون هوشمند خود متصل کنید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *