تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت Smart Things

تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت Smart Things

تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت Smart Things

کمپانی سامسونگ که در زمینه تولید ساعت های هوشمند نیز توانسته محصولات خوبی را وارد بازار های جهانی کنید در خصوص آن ها تصمیمات جدیدی گرفته و قرار است به زودی آن ها را به قابلیت Smart Things مجهز کند. با این برنامه و قابلیت جدید کاربران خواهند توانست به راحت ترین شکل ممکن تمام چیزهایی که در اطراف خود دارند را تحت کنترل دربیاورند.

کمپانی سامسونگ در کنفرانسی که در نمایشگاه دیجیتال2018 داشته بیان کرده که در سال جاری میلادی از اپلیکیشن اسمارت تینگز در خصوص ساعت های هوشمند خود با مدل Gear و GearS3 استفاده خواهد کرد و نسخه های جدید این ساعت های هوشمند در حالی به بازار عرضه خواهند شد که از این قابلیت برخوردارند.

در واقع هددف سامسونگ از انجام این کار این است که اینترنت اشیاء را به یک برنامه واحد تبدیل نماید تا کاربر بتواند به راحتی و سادگی از آن استفاده کند. با این کار دیگر لزومی ندارد کاربر برای تحت کنترل داشتن محیز اطراف خود برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی را به اجرا دربیاورد.

زمانی که اپلیکیشن اسمارت تینگز بر روی ساعت های هوشمند وجود داشت باشد کاربران به راحتی می توانند کلیه دستگاه هایی را که به این برنامه متصل هستند همچون سیستم روشنایی و یا ترموستات و بسیاری از دستگاه های دیگر را تحت کنترل داشته و تسلط کافی در محیط اطراف خود داشته باشند. با این کار استفاده از کلیه دستگاه هایی که با اینترنت اشیا کار می کنند راحت خواهد بود.

به احتمال بسیار زیاد سامسونگ در مورد ساعت های هوشمندی که در سال2018 تولید می کند از این برنامه جامع نیز استفاده خواهد کرد اما هنوز زمان دقیقی برای عرضه آن از سوی سامسونگ اعلام نشده است. در نمایشگاه CES2018 که چند روزی است فعالیت خود را آغاز کرده کمپانی های محدودی هستند که در خصوص پوشیدنی های دیجیتالی محصول جدیدی همچون ساعت های هوشمند را معرفی کرده اند.

در مورد ساعت های هوشمند جدیدی که در این نمایشگاه معرفی شده اند باید بگوئیم دارای قابلیت های جدید محدودی هستند که موجب می شود نتوان از آن ها به عنوان دستاوردهایی خارق العاده نام برد. کمپانی سامسونگ به همراه چند شرکت دیگر تنها کمپانی هایی هستند که در خصوص ساعت های هوشمند خود توانسته اند قابلیت های جدیدی را ارائه نمایند و محصولات قابل قبولی را وارد بازارهای جهانی نمایند.

کمپانی سامسونگ توانسته در عرصه تولید ساعت های هوشمند به عنوان یک کمپانی پیشتاز شناخته شود و نمایشگاه CES2018 فرصت بسیار خوبی برای این شرکت کره ای است تا بتواند پیشتازی خود را حفظ کرده و نام خود را در زمینه تولید ساعت های هوشمند به عنوان شرکتی خلاق ثبت کند و دیگر رقبای خود را به راحتی کنار بزند. استفاده از اپلیکیشن اسمارت تینگز گواه خوبی برای اثبات این ادعا به شمار می رود و می تواند خلاقیت و ابتکار این کمپانی کره ای را به خوبی نشان دهد. کاربران و علاقه مندان محصولات سامسونگ می توانند از این ساعت های هوشمند استفاده کرده و کلیه لوازم دیجیتالی متصل به این اپلیکیشن را به سادگی کنترل کرده و از زندگی دیجیتالی خود استفاده کافی را ببرند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *