تجهیز آیفون7 پلاس به اپلیکیشن Focos و قابلیت نورپردازی پرتره

تجهیز آیفون7 پلاس به اپلیکیشن Focos و قابلیت نورپردازی پرتره

آیفون7 پلاس و تجهیز آن به اپلیکیشن Focos و ویژگی نورپردازی پرتره

به تازگی اپلیکیشنی در استور انتشار یافته که به نام Focos شناخته می شود و قابلیت Portrait Lighting که پیش از این در آیفون8 و آیفون10 به کار رفته بود را در گوشی هوشمند آیفون7 پلاس نیز به ارمغان آورده است.

چنانچه از استفاده کنندگان آیفون۷ پلاس هستید، مطمئنا قابلیت های نورپردازی پرتره خاصی را که در آیفون۸ و۱۰ اپل وجود دارد شما را به فکر می اندازد تا گوشی خود را فروخته و یکی از آیفون ‌های جدیدی را خریداری نمائید. این قابلیتPortrait Lighting  و black background  نامیده می شود و کاربران به وسیله این ویژگی ها می‌ توانند تصاویر پرتره را که دارای عمق بیشتر و پس‌ زمینه مناسب است را برای خود به ثبت برسانند.

طی چند وقت اخیر برنامه ی رایگانی به نام Focos در اپ استور انتشار پیدا کرده است که قابلیت های ذکر شده را برای دارندگان آیفون۷ پلاس نیز ممکن می سازد. ناگفته نماند برنامه نام برده، فیلتر‌هایی شبیه به آیفون ‌های جدید اپل را در اختیار دارندگان قرار می ‌دهد تا بتوانند عکس‌ های پرتره را با عمق بیشتر و پس‌ زمینه سیاه یا پس‌ زمینه ای که محو است دریافت نمایند.

قبل از این استفاده کنندگان آیفون۷ پلاس برای استفاده از قابلیت نورپردازی پرتره، مجبور بودند گوشی همراه خود را جیلبریک کنند؛ اما در حال حاضر با استفاده از برنامه Focos، کاربران کمتر برای بهبود گوشی خود نیاز خواهند داشت. آنگونه که اعلام کردیم Focos، یک برنامه رایگان می باشد و فقط در مدل پلاس  گوشی هوشمند آیفون۷ که دارای دوربین دوگانه است، قابلیت کاربرد خواهد داشت.

البته باید خاطر نشان کنیم این برنامه از قابلیت های دیگری هم برخوردار می باشد و در گوشی آیفون۵ اس به بعد که دارای ios11 می باشند قابلیت اجرایی دارد و می تواند تصاویر بسیار با کیفیت و خوبی را برای کاربر ثبت نماید. گوشی های هوشمند آیفون7 و دیگر آیفون های اپل می توانند با استفاده از این قابلیت تصویری با عمق بیشتر را برای کاربر فراهم نموده و تصاویری بسیار خوب را ثبت نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *