تایید مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ طی بررسی های اولیه

تایید مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ طی بررسی های اولیه

مشخصات فنی گلکسی نوت9 در بررسی های اولیه مورد تایید قرار گرفت

در خصوص محصول جدید سامسونگ که به نام گلکسی نوت9 معرفی می شود اطلاعات بسیاری منتشر شده است که در حال حاضر مشخصات منتشر شده توسط یکی از افراد مطلع به صورت رسمی تایید شده است. تاریخ 9 آگوست به عنوان تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت9 به وسیله سامسونگ در نظر گرفته شده است که یک روز پس از اعلام این تاریخ یکی از افرادی که در عرصه ی موبایل فعالیت دارد و به نام الدار مورتازین شناخته می شود مشخصات فنی این گوشی هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده است. طبق ادعایی که این فرد داشته او توانسته کلیه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی نوت9 را بررسی کند.

با توجه به ادعای مورتازین گلکسی نوت9 از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نسل پیش از خود دارد و تنها در خصوص محل قرار گیری سنسور اثر انگشت دارای تفاوت هستند. محل جایگیری سنسور اثر انگشت در قسمت زیرین دوربین دوگانه و پنل پشتی دستگاه است که البته این مساله پیش تر در تصویری که از پنل پشتی دستگاه منتشر شده بود به خوبی مشاهده شده است.

طی گزارش هایی که پیش تر منتشر شده بودند در خصوص گلکسی نوت9 سامسونگ از بارتی 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که در حال حاضر مورتازین این نکته را تایید کرده است. بر اساس گفته های مورتازین به دلیل استفاده از باتری بزرگی که در گلکسی نوت9 وجوود دارد این دستگاه در مقایسه با نسل قبل از خود کمی سنگسن تر به نظر می رسد. پیش از این عنوان شده بود که باتری گلکسی نوت9 دارای توان بالایی است و در صورتی که یک بار به صورن کامل شارژ شده باشد می توان از آن به مدت دو روز استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایایی که در خصوص به کارگیری باتری بزرگ تر وجود دارد قابلیت تماشای ویدئو به مدت 25 ساعت است و می توان روشنایی صفحه نمایش را در حداکثر میزان آن داشت. احتمال آن وجود دارد که سامسونگ در خصوص حافظه داخلی گلکسی نوت9 از حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت استفاده کرده باشد. این در صورتی است که حافظه رم آن همچون نسل پیش از آن 6 گیگابایت است.

این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ در خصوص این محصول از دو نمونه رونمایی کند که یکی از آن ها دارای حافظه رم 8 گیگابایتی است و حافظه ی ذخیره سازی آن 256 گیگابایت است در حالی که نمونه دیگر دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.  در خصوص نسل جدید گوشی های سامسونگ از صفحه نمایش خمیده Infinity Display استفاده شده است که در این خصوص شبیه به نسل پیشین می باشد اما از روشنایی بیشتری بهره مند است.

سامسونگ در زمینه تصاویر متحرک رابط کاربری در گلکسی نوت9 عملکرد بهتری داشته است و نسبت به قبل توسعه یافته است. با توجه به ادعای مورتازین پس از رونمایی گلکسی نوت9 سامسونگ در خصوص فروش گلکسی نوت8 اعلام توقف خواهد داد و عرضه ی نسل جدید پرچمداران سری نوت به بازار آغاز خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *