تایید ساخت سرفیس فون توسط مایکروسافت

تایید ساخت سرفیس فون توسط مایکروسافت

مایکروسافت ساخت سرفیس فون را تایید کرده است

کمپانی مایکروسافت در خصوص ساخت سرفیس فون پیش تر اطلاعاتی را عنوان کرده بود که در حال حاضر این اطلاعات به صورت رسمی طی ایمیلی محرمانه از سوی این کمپانی آمریکایی تایید شده است. در این ایمیل محرمانه اغلب جزئیات سرفیس فون عنوان شده است که موجب می شود اطلاعات بیشتری از این دستگاه جدید مایکروسافت در اختیار کاربران علاقه مند قرار بگیرد.

بسیاری از افرادی که گوشی های ویندوزی را در طول روز استفاده می کنند با مشکلاتی که در سیستم عامل آن وجود دارد به خوبی می شناسند و مایکروسافت بارها وعده داده است که در نسخه های جدیدتر مشکلات موجود را از بین خواهد برد. مدت ها است که در عرصه ی تکنولوژی نام گوشی هوشمند اندرومدا مطرح می شود که هدف از تولید و طراحی آن حذف مرز موجود میان رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند است.

گزارش های بسیاری از فعالیت ردموندی ها منتشر شده است که نشان می دهد مایکروسافت دستگاه جدیدی را تولید خواهد کرد که دارای دو صفحه نمایش است. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که منتشر شده طراحی دستگاه جدید مایکروسافت به نحوی است که می توان آن را به راحتی جابجا کرد و وزن بسیار کمی را دارد که موجب می شود طراحی ساده و جذابی با ابعاد کم برای آن در نظر گرفته شده باشد.

مایکروسافت در خصوص پروژه ی اندرومدا عنوان کرده دستگاه جدید موجب خواهد شد تا دسته بندی تازه ای در بازار به وجود بیاید. این مساله درست همانند چیزی است که پیش از این در تبلت های سرفیس مشاهده شده است. این دستگاه ها موفق شده بودند تا مرزی که میان تبلت و رایانه است را به خوبی حذف کنند و به تعاملی مشترک دست پیدا کنند.

مایکروسافت ایمیلی محرمانه را برای کارمندان داخلی خود فرستاده است که عنوان می کند: پروژه ی اندرومدا یکی از جدیدترین دستگاه های خانواده سرفیس است که می تواند تجربه تازه ای از نرم افززار و سخت افزار را برای کاربران فراهم کند و این مساله در آینده مایکروسافت نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. البته این مطالب تنها در ایمیلی محرمانه عنوان شده است و مایکروسافت به صورت رسمی هیچ اظهار نظری نداشته است.

سرفیس فون به عنوان دستگاهی معرفی می شود که مایکروسافت به صورت محرمانه بر روی آن کار می کند و با توجه به اطلاعات منتشر شده دارای لولایی است که موجب اتصال دو نمایشگر دستگاه به یکدیگر خواهد شد. ردموندی ها تصمیم دارند در خصوص سرفیس فون از قلم هوشمند نیز بهره مند گردند و محصولی خاص و ویژه را وارد دنیای تکنولوژی کنند. استفاده از قلم هوشمند در این دستگاه موجب می شود تا کاربران از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده کنند.

در حال حاضر مایکروسافت در حال کار بر روی این دستگاه جدید می باشد و با توجه به اسناد داخلی این کمپانی آمریکایی این پروژه موجب می شود تا فاصله ای که میان موبایل و رایانش ایستا وجود دارد از میان برداشته باشد. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت محصول نهایی را به همراه دستگاه های مشابه که به وسیله کمپانی های شریک ساخته می شوند به صورت رسمی معرفی کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *