بهینه سازی اسنپدراگون845 به واقعیت ترکیبی

بهینه سازی اسنپدراگون845 به واقعیت ترکیبی

بهینه سازی اسنپدراگون845 به واقعیت ترکیبی

کمپانی کوالکام که در زمینه ساخت تراشه های پردازنده سالیان بسیاری است که فعالیت دارد به تازگی با توسعه دهندگان مختلفی شراکت کرده است تا بتواند تراشه جدیدی را که تولید کرده است را برای بازی کردن به شکلی بهتر بهینه کند. آن هنگام که کمپانی کوالکام اقدام به رونمایی از تراشه های اسنپدراگون845 خود کرد این تصور وجود داشت که هدفی بالاتر از گوشی های هوشمند را برای این تراشه جدید در نظر دارد. این تراشه جدید به شکلی طراحی شده است که می تواند از واقعیت ترکیبی نیز پشتیبانی نماید و کاربردی بهتر را داشته باشد.

واقعیت ترکیبی

این تراشه مدرن قابلیت های بسیار زیادی را دارد که پردازش کلیه تصاویر به صورت زیر سیستمی یکی از آن ها می باشد. این تراشه قابلیت این را دارد که مصرف باتری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد و تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی نشان خواهد داد و می تواند موجب شود تا اپلیکیشنXR عملکردی بسیار بهتری را از خود نشان دهد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که اسنپدراگون845 دارد این است که می تواند از پلتفرم موبایل هوش مصنعی استفاده نماید و با این قابلیت می توان به راحتی تمام صحنه ها و اشیائی که در آن وجود دارند را به صورت لحظه ای تشخیص داد. این تراشه با وجود قابلیت هایی که دارد موجب شده تا مصرف انرژی به میزان30 درصد کمتر شود و در صورت کاهش مصرف انرژی می توان مدت زمان طولانی تری از دستگاه استفاده کرد در صورتی که کمتر نیزز گرم خواهد شد. تمام این موارد برای تراشه ای که در هدست ها به کار برده می شوند حائز اهمیت است و از نکات مثبت یک تراشه به شمار می رود.

واقعیت ترکیبی

واقعیت ترکیبی

کمپانی کوالکام اشاره کرده که تمام این موارد برای این به وجود آمده تا کاربران بتوانند تجربه بهتری از واقعیت گسترش یافته را داشته باشند. سانجی مهتا که در واقع معاون ارشد کمپانی ک.الکام را بر عهده دارد در صحبت های خود عنوان کرده: در حال حاضر کمپانی کوالکام با یکی از کمپانی های پیشگام جهان که در زمینه بازی سازی دنیا فعالیت دارد قرار همکاری گذاشته است.

این همکاری برای این ایجاد شده است که با بهره گیری از بهترین امکاناتی که برای مولتی مدیا وجود دارد و با استفاده از امکانات پردازشی پلتفرم موبایل که برای اسنپدراگون845 در نظر گرفته شده است بازی کردن با کیفیت عالی برای افرادی که در کشورهای مختلف وجود دارند ایجاد شوند و بتوانند از انجام یک بازی با کیفیت نهایت لذت را داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *