بررسی کارشناسی اسپیکرهای ONE STYLE و Libratone ONE CLICK

بررسی کارشناسی اسپیکرهای ONE STYLE و Libratone ONE CLICK

بررسی کارشناسی اسپیکرهای ONE STYLE و Libratone ONE CLICK

امروزه دیگر تنها وسیله برای پخش موسیقی، اسپیکرهای بلوتوث نیستند. از این اسپیکرها می توان به عنوان جزئی از لوازم منزل استفاده کرد و شما می توانید حتی آن ها را با لوازم منزل تان ست کنید. در این راستا یک مدل اسپیکر با نام وان کلیک لیبرتون در بازار موجود می باشد که شما به راحتی می توانید آن را با لوازم منزل تان ست کنید.

مدتی پیش اسپیکرهای لیبرتون زیپ و زیپ مینی وارد بازار شدند و از لحاظ ساختار و کیفیت در نوع خودشان بی نظیر بودند. اکنون مدلی جدید به نام وان کلیک به بازار عرضه شده است که هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ کیفیت کاملاً با سری های زیپ تفاوت دارد.سری وان کلیک، اسپیکرهای ماژولار می باشند که تمام قطعات بدنه ی آن قابل جدا شدن می باشد و شما می توانید به دلخواه خودتان از لوازم جانبی متنوعی استفاده نمایید. در این تحقیق به بررسی کامل این نوع از اسپیکر با نام لیبرتون می پردازیم و به شما می گوئیم که تا چه اندازه ارزش خرید را دارند.

اسپیکر

اسپیکر

 طراحی

برعکس مدل های زیپ که طراحی دایره ای داشتند، این مدل طرحی کاملاً مستطیلی شکل دارد. وان کلیک واقعاً طراحی منحصر به فردی دارد. کناره های اسپیکر با پارچه پوشانده شده است و اطرافش را با پلاستیکی زیبا که قابلیت جدا شدن دارد پوشانده اند. این اسپیکر مجهز به لایسنس IPX 4 می باشد، این به این معنی است که دیگر استفاده کنندگان نباید نگران ریختن آب بر روی اسپیکر باشند. معمولاً برای خریداران این نوع اسپیکرها، اندازه و وزن محصول اهمیت زیادی دارد. ابعاد اسپیکر وان کلیک 11.9× 4× 20 سانتی‌متر می باشد و وزن آن هم 907گرم است. این اسپیکر دارای ورودی AUX و همچنین شاسی پاور می باشد.

اتصال

طریقه اتصال این اسپیکر از راه بلوتوث می باشد و خیلی راحت انجام می پذیرد. برای نخستین بار که اسپیکر را روشن می کنید در حالت Pairing قرار خواهد گرفت و آن گاه است که می توانید از طریق بلوتوث موبایل خود به این اسپیکر متصل شوید. برای اتصال به این اسپیکر اپلیکیشن هم وجود دارد.

اسپیکر

اسپیکر

کیفیت صدا

برای تهیه و تولید این اسپیکر از بهترین فضاها استفاده شده است. درون این اسپیکر یک توییتر 1 اینچی، یک ووفر 3 اینچی و دو Driver قرار دارد که لیبرتون مدعی است که این وسیله توانایی پخش صدای 360درجه را دارد. این ادعا پس از انجام آزمایش به اثبات رسید.در مدتی که اسپیکر در حالت ایستاده قرار دارد، شما از هر زاویه ای به صدای آن گوش کنید، شدت و کیفیت صدا به طور یکسان خواهد بود. ولی زمانی که در حالت خوابیده قرار بگیرد صدای واضح به صدای خفه تبدیل خواهد شد، ولی از شفافیت صدا کاسته نخواهد شد.

نکته ی جالب توجه در مورد اسپیکر این است که صدای بلندی دارد و در بالاترین صدا هم کیفیت پخش تغییر نخواهد کرد، ولی صدای خروجی بیس کنترل شده نمی باشد. همین امر باعث می شود که بالانس تن صدا تا اندازه ای به نسبت رقبا ضعیف تر باشد. در مجموع باید گفت که صدای اسپیکر خیلی خوب است ولی منحصر به فرد و حیرت آور نیست.

جمع بندی

وان کلیک از آن دسته از بلندگوهایی می باشد که شما آن را فقط به خاطر صدای آن نمی خرید. بلکه طراحی خاص و زیبا، کیفیت ساخت بسیار خوب، اندازه ی جمع و جور و قابلیت استفاده از لوازم جانبی متنوع برای آن باعث شده است که طرفداران این نوع اسپیکرها زیاد شده اند. شاید صدای این اسپیکر آن چیزی نباشد که استفاده کنندگان را قانع کند و از آن انتظار دارند ولی در مجموع این اسپیکر در پخش موزیک و لذت بردن از صدا شما را ناامید نخواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *