با وایشارژ گوشی های تان را سریع و بدون سیم شارژ کنید

با وایشارژ گوشی های تان را سریع و بدون سیم شارژ کنید

با وایشارژ گوشی های تان را سریع و بدون سیم شارژ کنید

اگر باتری شارژ نداشته باشد موجب آزار افراد می شود ، مخصوصا زمانی که به شارژر دسترسی نداشته باشید. ولی وسیله ای به نام وایشارژ این نگرانی ها را از بین برده است. ما می خواهیم در ادامه شما را با این دستگاه بیشتر آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید.

یکی از راه هایی که سریع و آسان نگرانی را به وجود می آورد ، گم کردن شارژر تلفن همراه می باشد. حتما تا به حال شما هم به این موضوع فکر کرده اید. تصورش را بکنید که اگر برای شارژ گوشی تان به جای شارژر ، پورت ، سیم و سایر چیزهای دیگر وقتی که وارد اتاق تان می شوید گوشی تان شارژ شود چه اتفاقی می افتد؟ این دقیقا کاری است که وایشارژر بر عهده دارد.

وایشارژ

وایشارژ

ممکن است که وایشارژر مانند شارژر سیمی موبایل تان قدرت نداشته باشد ولی قطعا می تواند نیازهایی که داری را بر طرف کند تا دیگر گوشی تان بدون شارژ نماند. این دستگاه مانند دستگاه سنسور آتش سوزی بر روی سقف نصب می شود. تا وقتی که وایشارژر بتواند دستگاه های شما از جمله گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و یا اسپیکر را ببیند ، می تواند دستگاه های تان را شارژ کند. به این فناوری ، سوی دید نیز می گویند. در چد سال گذشته برای اینکه بتوانید از این طریق باتری ها را شارژ کنید باید یک دانگل به دستگاه تان وصل می کردید ، ولی امروزه با وجود دانگل هایی که داخل گوشی ها می باشند این مشکل را حل کرده اند.

این دستگاه هنوز کاملا به دست مردم نرسیده است ، ولی اولین ارائه ی آن در اوایل سال 2018میلادی خواهد بود. شما نمی توانید از این دستگاه در منزل های تان استفاده کنید ، چون اولین مرحله از ارائه ی این خودرو برای فضاهای عمومی می باشد ، به خاطر اینکه افراد زیادی در این مکان ها نگران این هستند که گوشی های شان به خاطر نداشتن شارژ باتری خاموش شود.

وایشارژ

وایشارژ

این دستگاه از سازمان غذا و داروی آمریکا در سال 2017میلادی تاییدیه ای را اخذ کرد. هر وسیله ای که از راه هوا منتقل می شود ، باید آن را از لحاظ ایمنی و مقرارت تجاری باید تایید شود.

سال ها به طول انجامید تا تکنولوژی شارژ بیسیم به ازن نقطه برسد و هر روز به واقعیت پیوستن این خودرو نزدیک تر می شویم. مدیران این شرکت گفته اند که سرعت و برد بالای وایشارژر بهتر شده است و می تواند وسایلی که در ده متری آن است را پوشش دهد و برای شارژ هر دستگاه با سرعت سه تا چهار وات عمل می کند. سرعت این دستگاه نسبت به سایر شارژر های سیمی کمتر می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *