اپل واچ3 با رشد20 درصدی درعرضه

اپل واچ3 با رشد20 درصدی درعرضه

اپل واچ3 با رشد20 درصدی درعرضه

گزارشهایی که در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان از این دارد که کمپانی اپل در زمینه عرضه اپل واچ3 تا روزهای پایانی سال2018 میلادی با بیست درصد افزایش روبه رو خواهد شد که این میزان افزایش عرضه تعداد این دستگاه ها را به بیست و پنج میلیون دستگاه خواهد رسید.

طبق خبرهایی که منابع اطلاعاتی کمپانی اپل اعلام کرده است این کمپانی در ماه نوامبر گذشته توانسته به درآمدی دست پیدا کند که نسبت به سال های قبل از آن افزایشی بیست درصدی را نشان می دهد. این منابع خبری عنوان کرده اند که منابع تایوانی که تامین کنندگان کمپانی اپل به شمار می روند توقع دارند عرضه اپل واچ3 در سال2018 میلادی به چیزی بالغ بر بیست و پنج میلیون دستگاه افزایش پیدا کند.

اپل واچ

اپل واچ

محبوبیتی که اپل واچ3 در میان کاربران دارد و در تمرینات ورزشی به کار برده می شود موجب شده تا افراد بسیار زیادی برای خرید این ساعت هوشمند اقدام نمایند. گزارش هایی که از سوی تامین کنندگان قطعات مورد نیاز برای اپل واچ3 را نمی توان به طور کامل تائید کرد چراکه این منابع اطلاعات محدودی را در اختیار دارند و با توجه به سفارشاتی که از سوی کمپانی اپل دریافت می کنند نظریات خود را ابراز کرده اند.

این کمپانی های تامین کننده قطعات هیچ خبری از سفارشاتی که کمپانی های رقیب دریافت کرده اند هیچ خبری نداشته و تنها با توجه به اطلاعات خود اقدام به انتشار اطلاعات می نمایند.

یکی از کمپانی هایی که به عنوان زیر مجموعه فاکسفان فعالیت می کند و با نام ShunSin Technology شناخته می شود گزارشاتی را منتشر کرده و عنوان کرده است که از سال آینده میلادی به عنوان یکی از تامین کننده های فناوری Sip با کمپانی اپل همکاری خواهد کرد.

اپل واچ

اپل واچ

اما در حال حاضر اخبار جدیدتری منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی اپل تا سال2019 میلادی قصد ایجاد تحولی جدید را ندارد. اپل واچ3 که به وسیله کمپانی اپل وارد بازار شده است به عنوان یکی از گجت های برتری معرفی شده است که در سال2017 میلادی معرفی گردیده است.

کمپانی اپل در چهار آگهی تبلیغاتی که به تازگی منتشر کرده است اپل واچ را به عنوان یک هدیه نمونه و بسیار خوب برای تعطیلات نام برده و آن را هدیه ای ویژه معرفی کرده است. قابلیت هایی که اپل به وسیله Apple Pay Cash به اپل واچ3 خواهد افزود بسیار زیاد می باشد که این ساعت هوشمند را به یک ساعت فوق العاده تبدیل خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *