اپل تی وی 4k نسل جدید نمایش HDR

اپل تی وی 4k نسل جدید نمایش HDR

اپل تی وی 4k نسل جدید نمایش HDR

کمپانی اپل به تازگی جدیدترین اپل تی وی 4k خود را در دنیای تکنولوژی معرفی کرده که دارای رزولوشن 4K بوده و کیفیت نمایش تصویری آن اچ دی آر می باشد و افرادی که تمایل زیادی به تماشای فیلم دارند به راحتی می توانند با استفاده از این قابلیت سینمایی به تماشای فیلم های مورد علاقه خود با بهترین کیفیت بپردازند. این فناوری جدی کمپانی اپل دارای یک پردازنده قدرتمند A10 اپل بوده و از 3 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره مند است. اپل تی وی جدید در واقع نسخه جدیدتر تی وی اوای است که پیش تر به وسیله کمپانی اپل تولید شده بود.

قابلیت های اپل تی وی جدید4K

جالب ترین نکته ای که در مورد اپل تی وی های جدید باید بیان کرد این است که اسکرین سیورهای موجود در آن قابلیت پشتیبانی از 4K اچ دی آر را داشته و این مطلب به عنوان یک مزیت در مورد اپل تی وی ها به شمار می رود. اپل تی وی جدیدی که به تازگی رونمایی شده این قابلیت را دارد که بتواند از دالبی ویژن و اچ دی آر 10 هم پشتیبانی کرده و هزینه ای که در مورد فیلم های 4K باید پرداخت شود برابر با هزینه ای است که برای فیلم های اچ دی پرداخت می شود.

اپل تی وی

اپل تی وی

در مورد اپل تی وی هایی که قدیمی نیز هستند باید بدانید این قابلیت در آنها وجود دارد که به طور خودکار به نسخه 4K اچ دی آر ارتقا یافته و بتوانند خود را آپدیت کنند. در خصوص اپل تی وی های جدید که با نسخه 32 گیگابایتی وجود دارند قیمت 179 دلار تعیین شده ولی در مورد نسخه64 گیگابایتی این اپل تی وی های جدید قیمت 199 دلار مشخص گردیده است. از یک ماه گذشته این امکان برای همه کاربران دنیای فناوری ایجاد شده که بتوانند اپل تی وی 4K جدید را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. کیفیتی که این اپل تی وی ها برای نمایش فیلم ها و تصاویر دارند بسیار واضح تر از اچ دی است و کاربران می توانند این قابلیت جدید را جایگزین اچ دی کرده از تماشای فیلم های باکیفیت لذت ببرند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *