اپلیکیشن های سلفی

اپلیکیشن های سلفی

بیش ترین استفاده از گوشی های هوشمند امروزه برای سلفی گرفتن است خود شما هم حتما روزانه تعداد زیادی عکس سلفی می گیرید.اپلیکیشن های سلفی نمونه های دیگری از پیشرفت تکنولوژی هستند که با استفاده از ان ها می توانید به صورت حرفه ای عکس سلفی بگیرید.علاوه بر حرفه ای تر شدن عکس های سلفی با استفاده از این اپلیکیشن ها ،امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار داده اند که می توانید طراحی های زیادی را روی عکس ها انجام دهید.

برای این که به یک تصویر سلفی جذاب برسید باید یک اپلیکیشن پیشرفته داشته باشد تا بتواند علاوه بر حرفه ای عکس گرفتن ،اپشن های زیادی را هم در اختیار شما قرار دهد.منظور از اپشن های دیگر استیکرهای مختلف استفاده شده روی عکس،امکلن نوشتن روی تصاویر و مواردی دیگر است که می توان به زیبا سازی عکس های شما کمک کند.

در این مقاله اپلیکیشن های سلفی جدید را برای شما معرفی می کنیم تا با استفاده از ان ها بتوانید عکس های جذابی را برای خودتان به یادگار بگذارید.

البته باید توجه داشته باشید که بعضی از این اپلیکیشن های سلفی حاوی بدافزار هستند پس باید در انتخاب ان ها دقت کرد.این اپلیکیشن ها نام های مختلفی دارند و زمانی که ان را نصب کردید ، تبلیغات زیادی روی صفحه نمایش برای شما نمایان می شود و به این ترتیب شما روی هرکدام کلیک کنید محتوای غیراخلاقی را برای شما اجرا می کند که اگر روی ان کلیک کنید برای نمایش ان از شما درخواست پول خواهد کرد.

اپلیکیشن های سلفی

حال نکته این جاست که اگر پول را بپردازیم محتوا را برای ما نمایش خواهد داد یا خیر؟ شاید پاسخ شما این باشد که حتما نمایش خواهد داد زیرا مبلغی را برای ان دریافت کرده است اما اشتباه فکر می کنید حتی با پرداخت مبلغ مورد نظر هم محتوای مورد نظر باز هم برای شما پخش نخواهد شد.

مورد بیان شده شاید خیلی هم به شما ضرری وارد نکند در نهایت شما مبلغی پول مشخصی شده را از دست داده اید ، بعضی از این اپلیکیشن ها ضررهای بیش تری وارد می کنند ان ها با استفاده از تکنیک هایی دست به سرقت اطلاعات شما می زنند از جمله این اطلاعات ممکن است اطلاعات مربوط به حساب بانکی شما باشد.این ممکن است ضررهای بیشتری را برای شما به وجود اورد.

از جمله روش های کلاهبرداری این است که شما را وارد مسابقه ای می کند که بدون هیچ دردسری در ان برنده می شوید. و برای دریافت از شما اطلاعات خصوصی را طلب می کند در همین قسمت شما را فریب می دهد.

اپلیکیشن های سلفی که بدافزار دارند درست است که به راحتی نصب می شوند اما به راحتی نمی توان ان ها را حذف کرد.این اپلیکشن های سلفی قابلیت این را دارند که خود را پنهان کنند یعنی می توانند ایکون خود را از دید شما مخفی کنن این گونه شما دیگر متوجه ان ها نخواهید شد و ان ها می تواانند به راحتی به کار خود ادامه دهند.

حال سوال این جاست که ما چه کاری باید انجام دهیم تا بتوانیم این اپلیکیشن ها را بشناسیم؟ در انتخاب اپلیکیشن های سلفی دقت کنید اگر این اپلیکیشن ها را می خواستید درباره ان ها تحقیق کنید اصلا در خود سایت می توانید نظر بقیه کاربرانی که از ان استفاده کرده اند را بخوانید و بتوانید بهترین انتخاب را در انتخاب اپلیکیشن های سلفی داشته باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

امروزه 29 اپلیکیشن سلفی شناخته شده اند که سرورهای مربوط به ان ها پاک شده اند تا دیگر نتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

معرفی نمونه هایی از اپلیکیشن های سلفی

1-YouCam Perfect : این اپلیکیشن سلفی از قابلیت های زیادی از جمله تغییر تصاویر برخوردار است که با بهره گرفتن از ان می توانید چین و چروک ها را از بین برده و جای لک را حذف کنید و یا بسیاری از قابلیت های دیگر که می تواند به شما عکسی زیبا را تحویل دهد.در این اپلیکیشن قابلیت جدیدی وجود دارد ان هم پشتیبانی ان از چند چهره است که باعث می شود در عکس های گروهی و خانوادگی که افراد زیادی در عکس هستند مشکلی برای تغییرات  در ان  نداشته باشیم.

گاهی اوقات عکس ها طوری گرفته می شوند اشیا مزاحمی در ان ها وجود دارد که با حذف ان اشیا عکس شما زیباتر خواهد شد این اپلیکیشن سلفی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اشیا مزاحم را حذف کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن سلفی دیگر نگران نباشید که تنها می توانید تغییراتی را در چهره افراد ایجاد کنید بلکه می توانید در اندام های بدن (لاغر کردن و یا چاق کردن ) ان هم دست ببرید.

2-اپلیکیشن سلفی Retrica:  این اپلیکیشن طرفداران زیادی دارد و هم اکنون حدود 300 هزار کاربر در حال استفاده از ان هستند.این اپلیکیشن ویژگی های مختلفی را برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می دهد این امکانات در بالاترین کیفیت خود قرار دارند. از امکانات جذابی که این اپلیکیشن دارد ، استفاده از تایمرها در سلفی است که می تواند کار برای کاربر راحت تر کند. این اپلیکیشن امکانات زیادی را در زمینه ذخیره سازی در اختیار دارد.

3-اپلیکیشن سلفی Cymera: این اپلیکیشن 7 لنز متفاوت را در اختیار کاربر قرار می دهد از ویژگی های بارز ان این است که می تواند 9 تصویر را در یک عکس در کنار هم قرار دهد. علاوه بر ان این اپلیکیشن می تواند ایتم های زیادی برای زیبا کردن چهره در اختیار کاربر قرار دهد .

از مشکلاتی که همیشه در عکس ها وجود دارد تابش نور خورشید است که موجب قرمزی چشم ها با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید قرمزی چشم را حذف کنید. برای نوشتن یک متن روی عکس نیز باید یک قلم را انتخاب کرد و با استفاده از ان متن مورد نظر خود را نوشت.

4- اپلیکیشن سلفی Snow: این اپلیکیشن سلفی این ویژگی را دارد که بتوانید با استفاده از ان می توانید ویدئو سلفی بگیرید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید.این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا ویدئوهایتان را اپلودکرده و ان ها را تا 24 ساعت با بقیه به اشتراک بگذارید.

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *