انتشار مشخصات سخت افزاری هدست MR توسط مجیک لیپ

انتشار مشخصات سخت افزاری هدست MR توسط مجیک لیپ

مجیک لیپ مشخصات سخت افزاری هدست MR را انتشار داد

استارتاپ مجیک لیپ که مدت هاست بر روی هدست واقعیت ترکیبی فعالیت می کند در حال حاضر اطلاعات شخت افزاری آن را منتشر کرده است. معرفی هدست واقعیت افزوده مجیک لیپ در سال گذشته میلادی بوده است و نسخه اولیه این هدست برای تولیدکنندگان شخص ثالث بود که تمایل داشتند با گسترش محتوای مناسب از هدست MR پشتیبانی کنند. مجیک لیپ تا به حال هیچ تاریخ مشخصی را در خصوص زمان عرضه این هدست واقعیت افزوده به بازار عنوان نکرده است اما این استارتاپ عنوان کرده هدست واقعیت افزوده آن با نام Lightwear معرفی خواهد شد و تا انتهای سال جاری میلادی به همراه قسمت سخت افزاری وارد بازار می شود.

با توجه به ادعای مطرح شده از سوی مجیک لیپ هدست واقعیت افزوده این کمپانی انقلابی بزرگ را در صنعت بازی ایجاد خواهد کرد و در بخش های مختلفی که با این صنعت در ارتباط هستند تغییرات بسیاری را به وجود خواهد آورد. مجیک لیپ عنوان کرده تمایل دارد مشخصات سخت افزاری هدست جدید خود را در ویدئوهایی در یوتیوب منتشر کند و هم اکنون نیز دو قسمت از این ویدئوها آماده انتشار هستند و هرماه یکی از آن ها منتشر خواهند شد.

زمانی که هدست MR روانه بازار شود افرادی که به بازی علاقه دارند این امکان را خواهند داشت که بخش های هایلایت بعضی از بازی های ورزشی را به خوبی ببینند. استارتاپ مجیک لیپ هم اکنون برای اینکه بتواند در زمینه تولید محتواهای کلیدی عملکرد بهتری داشته باشد با بازیکنان مشهوری همچون شکیل اونیل و کمپانی هایی که در زمینه تولید بازی و سرگرمی و دنیای ورزش فعالیت دارند مذاکراتی را انجام داده است و موفق شده در مذاکرات خود به نتایج مثبتی نیز دست پیدا کند. به این ترتیب در آینده ای نه چندان دور امکان مشاهده کل بازی ها با استفاده از مجیک لیپ فراهم خواهد شد و علاقه مندان می توانند از این هدست واقعیت افزوده در تماشای بازی های ورزشی نیز استفاده نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *