انتشار لیست گوشی های اندرویدی مناسب مشتریان سازمانی به وسیله گوگل

انتشار لیست گوشی های اندرویدی مناسب مشتریان سازمانی به وسیله گوگل

انتشار لیست گوشی های مشتریان سازمانی که برترین های سال2018 هستند

کمپانی گوگل برای سال جاری میلادی برنامه های مهمی را اتخاذ کرده است که در این بین لیستی از گوشی های هوشمندی که برای مشتریان سازمانی بسیار مناسب است نیز دیده می شود. این لیست به مشتریان سازمانی اجازه می دهد تا از بین گوشی های اندرویدی مدلی را که برای حرفه و شغل آن ها مناسب است را انتخاب نموده و به کار بگیرند.

زمانی که صحبتی در خصوص امنیت عنوان می شود گوشی های هوشمندی که بر مبنای اندروید کار می کنند می توانند به کمترین کارایی دست بیابند. برخی از تولیدکنندگانی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند وعده می دهند که در دراز مدت می توانند پشتیبانی های لازم را داشته و از نظر امنیتی در زمان های مشخص شده و به موقع بروزرسانی های لازم را داشته باشند. اما بسیار کم پیش می آید که به وعده های خود عمل نمایند.

این مساله می تواند یکی از بارزترین نگرانی های افرادی باشد که در زمینه های کسب و کار مختلف فعالیت دارند. علت آن هم این است که تمایل ندارند از نظر امنیتی هیچ گونه نگرانی ای داشته باشند. یکی دیگر از نگرانی های این افراد این است که قادر نیستند به صورت مستمر اقدام به تعویض گوشی های خود نمایند. برخی از مشتیان سازمانی نمی دانند کدام گوشی اندرویدی می تواند برای آن ها به عنوان گزینه ای مناسب باشد و از لحاظ امنیتی کدام یک از گوشی ها می تواند پاسخگویی خوبی داشته باشد و بسیار سخت می توانند برای این سوال های خود پاسخ مناسبی را بیابند.

گوگل برای اینکه بتواند راه حل مناسبی را ارائه نماید برنامه Android Enterprise Recommended را طراحی نموده است که ب مشتریان سازمانی می گوید کدام یک از گوشی های اندرویدی برای کسب و کار ان ها به عنوان گزینه ای مناسب می باشد و می تواند امنیت بالایی را داشته باشد. کلیه گوشی های هوشمندی که در این برنامه قرار دارند باید اندروید7.0 به بالاتر را اجرا نمایند و قادر به پشتیبانی از ثبت نام Zero-Touch که مخصوص گوشی های هوشمندی است که اندروید اوریو در آن ها وجود دارد باشد و برای فروش به صورت غیر اپراتوری باشند و دیگر قابلیت هایی که در این لیست ذکر شده است را نیز دارا باشند تا بتوانند به عنوان گزینه تجاری مناسبی نام برده شوند. به جز این موارد گوشی هایی که نام آن ها در این برنامه ذکر می شود باید کلیه به روز رسانی های امنیتی را داشته باشند که نود روز پس از منتشر شدن به وسیله گوگل مطرح می شوند و به مدت سه سال نیز ادامه خواهد داشت.

دستورالعمل های گفته شده پس از هر کدام از بروز رسانی های اندروید تغییر خواهد کرد. اگر به عنوان یک مشتری سازمانی به دنبال گوشی اندرویدی مناسبی هستید می توانید برخی از این گوشی ها را که در ادامه ذکر می شوند مشاهده نمائید.

گوشی های هوشمند گوگل پیکسل و گوشی هوشمند پیکسل ایکس ال مدل2016

گوشی های هوشمند گوگل پیکسل2 و نسخه ایکس ال آن به همراه گوشی هوشمند بلک بری کی وان و همینطور گوشی هوشمند بلک بری موشن

گوشی های هوشمند ال جی وی30 و ال جی جی6

گوشی های هوشمند موتورلا  ایکس4 و زد2

گوشی هوشمند نوکیا8 و گوشی های هوشمند کمپانی هواوی با نام هواوی میت10 و میت10 پرو و پی10 و نسخه پلاس آن به همراه گوشی هوشمند پی اسمارت

گوشی های هوشمند اکسپریا ایکس زد1 و ایکس زد وان کامپکت و گوشی هوشمند ایکس زد پریمیوم و ایکس ای2 و نسخه اولترا آن گوشی هایی هستند که گوگل در لیست خود نام آن ها را ذکر کرده است.

با توجه به گفته گوگل در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند بیشتری نام شان وارد این لیست خواهد شد و دامنه انتخاب مشتریان سازمانی گسترده تر از قبل می گردد. هنوز به طور کامل مشخص نیست که این مساله الزامی بر روی مصرف کنندگان و کاربران عادی چه تاثیری خواهد داشت و آیا کاربرانی که از این محصولات استفاده می کنند نیز می توانند سه سال پشتیبانی امنیتی را دریافت نمایند یا نه؟ هم اکنون مشتری های سازمانی با گزینه های بیشتری روبه رو هستند و می توانند انتخاب های متنوعی را داشته باشند تا بتوانند از محصولات بهرت و با کیفیت تری در کسب و کار خود بهره مند شوند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *