انتشار تیزر جدید نوکیا از نحوه عملکرد باتری محصول جدید آن

انتشار تیزر جدید نوکیا از نحوه عملکرد باتری محصول جدید آن

نوکیا و انتشار تیزر جدیدی از قابلیت عملکردی باتری محصول جدید

طی روزهای گذشته تیزر جدیدی در خصوص تازه ترین محصول نوکیا منتشر شده است که نشان دهنده باتری پرقدرتی که در جدیدترین محصول این کمپانی به کار رفته و دارای سرعت و ظرفیت بسیار زیادی می باشد.

کمپانی نوکیا تاریخ29 می را برای معرفی مخصول جدید خود در نظر گرفته است و می توان گفت کلیه دعوت نامه های مطبوعاتی مرتبط با این مراسم از سوی این کمپانی ارسال شده است. هم اکنون تمامی کانال هایی که به صورت رسمی مرتبط با این کمپانی هستند و در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند پوشش این رویداد مهم را در اختیار دارند تا معرفی این محصول به بهترین نحو انجام شود.

جوهو سارویکاس که به عنوان مدیر کمپانی اچ ام دی شناخته می شود پستی را در توییتر گذاشته و عنوان کرده که این کمپانی موارد تازه ای را برای به اشتراک گذاشتن دارد: او در پست توییتری خود بیان کرده که کمپانی اچ ام دی موارد تازه ای را برای اشتراک گذاری در اختیار دارد که می توانند جالب و هیجان انگیز باشند و در ادامه از کلیه افراد درخواست کرده تا به آن ها ملحق شوند.

در این میان خبرهای بسیار هیجان انگیزی نیز مطرح شده است که نشان می دهد کمپانی نوکیا توانسته در خصوص سه مدل از گوشی های هوشمند خود که با مدل های TA-1075 و TA-1105و TA-1116 معرفی می شوند مجوز فروش در روسیه را دریافت کند و طی ماه جاری میلادی این گوشی ها در اختیار کاربران روسی قرار بگیرد. به تازگی اچ ام دی عرضه ی گوشی هوشمند نوکیا ایکس6 را در کشورهای دیگر را تایید کرده و فروش این محصول را محدود به چین نمی داند. با این حال اگر تمایل دارید در خصوص محصول جدید نوکیا اطلاع بیشتری را کسب نمایید باید تا تاریخ29 می صبر داشته باشید تا این محصول به صورت رسمی معرفی شود اما تنها چیزی که در خصوص این محصول مورد توجه قرار دارد باتری قدرتمند آن می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *