انتشار تصویر رندر گوشی جدید ZTE همراه با بریدگی در پائین و بالای صفحه نمایش

انتشار تصویر رندر گوشی جدید ZTE همراه با بریدگی در پائین و بالای صفحه نمایش

دیده شدن تصویر رندر گوشی جدید زد تی ای با طراحی مشابه آیفون10

کمپانی ZTE گوشی هوشمند جدیدی را طراحی کرده است که طی روزهای اخیر تصاویر رندری در خصوص آن منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای دوبریدگی در قسمت های پایین و بالای صفحه نمایش می باشد. پس از اینکه آیفون10 معرفی شد و با رونمایی از آن پدیده ای جدید به نام بریدگی در صفحه نمایش خود را نشان داد تولیدکنندگان بسیاری که در زمینه تولید موبایل فعالیت داشتند در تولیدات خود از این کمپانی آمریکایی تقلید کردند.

در میان کمپانی های تقلید کننده یکی از کمپانی های چینی به نام ZTE نیز برای این که از قافله عقب نماند محصول جدیدی را به نام Iceberg تولید نمود که دارای دو بریدگی در بخش بالا و پائین صفحه نمایش می باشد و این روند را در تولید محصولات دیگر خود نیز وارد کرده است تا بتواند با کمپانی های دیگر همزمان پیشرفت کند. این کمپانی طراحی اپل را مد نظر قرار داده و با کمی خلاقیت در طراحی محصول جدید خود توانسته عقب ماندگی خود را تا حدودی جبران کند.

بر اساس تصاویری که به وسیله WinFutureمنتشر شده ست در بریدگی بالایی که در این گوشی هوشمند قرار دارد دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه و سنسورتشخیص نور جای گرفته است. کمپانی چینی در خصوص بریدگی ای که در پایین صفحه نمایش این گوشی هوشمند اسپیکر را در نظر گرفته است. لبه های شیشه ای در چهار طرف این گوشی هوشمند دیده می شود که کمی عجیب می باشد و کمپانی سازنده ادعا کرده این لبه های شیشه ای برای جلوه بیشتر گوشی بوده و سعی شده شبیه به یخ طراحی گردد.

طراحی خاص این گوشی موجب شده تا بسیار دیدنی تر خود را نشان دهد و البته ناگفته نماند این طرح هنوز بر روی کاغذ قرار دارد و زمانی که زد تی ای این گوشی هوشمند را تولید کند می توان گفت دارای طراحی فوق العاده ای است که تاکنون هیچ یک از کمپانی های تولید کننده نمونه ای مانند آن را تولید نکرده اند و زد تی ای به عنوان یکی از کمپانی های خلاق نام برده خواهد شد.

علاوه براین در پنل پشتی این گوشی هوشمند و جدید دوربین دوگانه ای به همراه فلاش ال ای دی قرار داده شده است که حسگر اثر انگشت نیز در این قسمت آن را همراهی می کند. مهندسانی که در کمپانی زد تی ای فعالیت دارند در خصوص طراحی این گوشی هوشمند کمی به موتوزد موتورولا نیز نظر داشته و از آن الهام گرفته اند. چرا که در پنل پشتی این دستگاه پین هایی قرار داده شده است که مخصوص اتصال ماژول می باشد.

باید خاطر نشان کنیم که این گوشی هوشمند هم اکنون به عنوان یک مدل مفهومی می باشد و احتمال دارد تا سال آینده میلادی نیز وارد بازار نشود. کمپانی زد تی ای در خصوص این گوشی هوشمند مراحل تحقیق و بررسی را می گذراند و سعی دارد بهترین گوشی را عرضه نماید به همین دلیل نباید انتظار معرفی و عرضه این محصول را به این زودی ها داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *