انتشار تصاویر میزو15 پلاس با حاشیه بسیار کم

انتشار تصاویر میزو15 پلاس با حاشیه بسیار کم

انتشار تصاویر میزو15 پلاس با حاشیه بسیار کم

به تازگی کمپانی میزو موفق شده تا جدیدترین گوشی خود را به نام میزو15 پلاس بهبود داده و طراحی ان را تغییر دهد. در حال حاضر در فضای مجازی در خصوص این گوشی جدید تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی در خصوص حاشیه های این مدل از گوشی های خود بسیار خوب عمل کرده است و توانسته آن را با حاشیه های بسیار باریک بهبود ببخشد. کمپانی میزو پانزده سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و به همین دلیل قصد دارد برای پانزدهمین سالگرد آغاز فعالیت خود گوشی هوشمندی به نام میزو15 پلاس را وارد بازار کند.

در خصوص جدیدترین محصول این کمپانی که در واقع پرچم دار آن شناخته می شود احتمالات و شایعات بسیاری مطرح شده است و چند وقت پیش نیز تصاویر رندری منتشر شد که آن را منتسب به این مدل از گوشی های میزو دانسته اند. البته طی روزهای اخیر در مورد گوشی هوشمندی که به عنوان جایگزینی برای میزو پرو7 طراحی شده است تصاویری منتشر شده است که بسیار واقعی به نظر می رسد و دارای حاشیه های بسیار باریکی است که می تواند جوابگوی مناسبی برای کاربران باشد.

اگر به نمایشگر این مدل از گوشی های هوشمند میزو توجه کنید متوجه حاشیه بسیار باریکی که از سه سمت آن را احاطه کرده است خواهید شد. تنها حاشیه ای که در پنل جلویی این گوشی دیده می شود در بالای صفحه نمایش است که در واقع محلی برای قرار دادن بلندگوی مخاطب و همچنین دوربین سلفی این گوشی می باشد. میزو در قسمت پشتی این دستگاه از دوربین دوگانه ای استفاده کرده است که به صورت عمودی چیدمان شده اند و فلاش ال ای دی ده تایی نیز در قسمت زیرین دوربین قرار داده شده است. طراحی پنل پشتی این دستگاه شباهت بسیار زیادی به میزو پرو6 پلاس می باشد که می تواند عملکرد مناسبی را نیز ارائه دهد.

در خصوص سیستم احراز هویتی که در این گوشی قرار داده شده است هنوز اطلاعات مشخصی در کار نیست و در مورد حسگر اثر انگشت نیز تا کنون این کمپانی توضیحاتی را ارائه نداده است که در کدام قسمت گوشی قرار داده خواهد شد. قرار دادن سنسور اثر انگشت در لبه سمت راست گوشی نیز کمی بعید به نظر می رسد و نمی توان در نظر گرفت میزو از این سنسور در لبه گوشی خود استفاده کرده باشد.

البته احتمال بسیار زیادی وجود دارد که میزو این سنسور را در داخل صفحه نمایش قرار دهد ولی احتمالا از این سنسور استفاده خواهد کرد تنها محل قرارگیری آن مشخص نمی باشد. کمپانی ویوو چند وقت قبل پرچم دار ایکس20 پلاس یو دی خود را در حالی عرضه کرد که در طراحی آن از سنسور اثر انگشت سینپاتیکس استفاده کرده بود و حالا احتمال بسیار زیادی وجود دارد که میزو نیز در خصوص گوشی هوشمند جدید خود از این تکنولوژی جدید استفاده نموده و این محصول را در حالی عرضه کند که مجهز به این سنسور اثر انگشت باشد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که میزو در مورد جدیدترین پرچم دار گوشی های خود از فناوری تشخیص چهره نیز استفاده نماید. زمانی که اپل آیفون ایکس خود را معرفی نمود که در طراحی آن از سیستم تشخیص چهره استفاده کرده است کمپانی های رقیب نیز درصدد آن برآمدند تا بتوانند در طراحی سخت افزاری گوشی های بالارده و پرچم دار خود از این فناوری نوین استفاده نمایند و محصولات خود را در حالی عرضه کنند که به این تکنولوژی نوین مجهز است.

در خصوص گوشی میزو15 پلاس عنوان شده است که در دو مدل راهی بازار خواهد شد و کاربران می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از دو گوشی میزو15 و میزو15 پلاس را خریداری نمایند. کمپانی چینی میزو در خصوص جانشینی که قرار است به جای میزو پرو7 و نسخه پلاس آن وارد بازار شود قیمت2999 یوآن را که معادل470 دلار است در نظر گرفته است. البته قیمتی که برای پرچم دار جدید خود در نظر گرفته است3499 یوآن می باشد که اگر بخواهیم برحسب دلار آن را قیمت گذاری کنیم باید مبلغی در حدود550 دلار را نام ببریم.

این مدل از گوشی های میزو می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد و به عنوان یک گوشی هوشمند بالارده این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده نمایند. قیمت این مدل گوشی نسبت به دیگر پرچم دارانی که از سوی کمپانی های رقیب وارد بازار می شود بسیار مناسب است و موجب می شود کاربران با پرداخت هزینه کمتر بتوانند به گوشی هوشمند مناسبی دسترسی داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *