ال جی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

ال جی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

ال جی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

تا کنون در دنیای گوشی های هوشمند اتفاقات بسیار خوبی پیش آمده است اما یکی از مهمترین آن ها عرضه گوشی های تاشو از سوی کمپانی های مختلف است. هم اکنون ال چی نیز در تلاش است تا در بین گوشی های هوشمند تاشو جایی برای خود داشته باشد و بتواند گوشی متفاوتی را عرضه نماید. این کمپانی کره ای موفق شده پتنتی از دو گوشی تاشو را ثبت کند و برای حضور در بازار این محصولات نیز خودنمایی کند.

از اتفاقاتی که در دنیای فناوری های موبایل می افتد اینگونه به نظر می رسد که ال جی کره ای تمایل دارد تولید گوشی های تاشو را همزمان با محصولات همیشگی خود داشته باشد و کاربران خود را ذوق زده کند. این کمپانی موفق شده اخیرا پتنتی از دو گوشی تاشویی که قصد تولید آن را دارد در نهاد بین المللی مالکیت فکری WIPO به ثبت برساند و خود را به عنوان یکی از کمپانی های تولید کننده این مدل از گوشی های هوشمند معرفی نماید.

نخستین گوشی تاشو این کمپانی دارای نمایشگری انعطاف پذیر می باشد و قابلیت تا کردن از قسمت وسط را دارا می باشد. اگر به صورت عادی به این گوشی نگاه کنید آن را به مانند یک تبلت خواهید دید و زمانی که آن را تا کنید به یک گوشی هوشمند تبدیل خواهد شد که ساعت آن همیشه روشن خواهد بود و کاربران می توانند از آن استفاده های چندگانه ای داشته باشند.

دومین گوشی تاشو که به وسیله این کمپانی طراحی شده است با مورد قبلی تفاوت عمده ای ندارد و در قسمت کناری آن یک سایدبار قرار داده شده است که می تواند آیکون کلیه برنامه های موجود در گوشی را به همراه ساعت و کلیه اطلاعات مربوطه را نشان دهد. پتنتی که به این دو مدل از گوشی های ال جی مرتبط است در ماه جولای سال2017 به وسیله این کمپانی به ثبت رسیده است و در حال حاضر اطلاعات آن به وسیله سازمان بین المللی مالکیت فکری انتشار پیدا کرده است.

فعالیت ال جی برای تولید گوشی های تاشو در بین دیگر رقبایی همچون مایکروسافت و سامسونگ و زد تی ای موضوع عجیبی به نظر نمی رسد و این کمپانی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند محصولی با کیفیت و کارایی بالا را عرضه نماید. در انتها باید منتظر ماند و دید که کمپانی ال جی چه رویکردی را در خصوص تولید گوشی های تاشو به کار خواهد گرفت و چگونه با کمپانی های دیگر به رقابت خواهد پرداخت و آیا می تواند در بازار گوشی های تاشو مقاومت کند و به تولید این مدل از گوشی های هوشمند ادامه دهد یا اینکه از تولید آن ها منصرف خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *