افشای لیست گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون845

افشای لیست گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون845

افشای لیست گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون845

طی روزهای اخیر لیستی منتشر شد است که با توجه به آن مشخص می شود گلکسی اس9 سامسونگ به همراه ال جی جی7 با تجهیز به تراشه اسنپدراگون845 عرضه خواهند شد. در این لیست منتشر شده نام تمام کمپانی هایی که در تولید پرچم داران خود از تراشه اسنپدراگون845 استفاده کرده اند ذکر شده است. شبکه ویبو به عنوان شبکه ای شناخته می شود که توانسته این لیست را افشا نماید.

مسلما همگی می دانید که در روزهای نخست ماه دسامبر کوالکام توانسته پردازنده بالرده خود را معرفی نماید و پرچمداران بسیاری هستند که از این پردازنده در تولیدات خود استفاده خواهند کرد و تولیدات خود را با این پردازنده در سال2018 وارد بازارهای جهانی می کنند. البته باید بگوئیم تمام اطلاعاتی که در این لیست آورده شده تائید شده نیستند و امکان دارد برخی از آن ها اشتباهاتی داشته باشند.

کمپانی سامسونگ با گوشی هوشمند گلکسی اس9 و اس9 پلاس ، ال جی با پرچمدار هوشمند خود با نام جی7 و نسخه پلاس آن که تاریخ عرضه احتمالی آن ها در ماه فوریه باشد در این لیست قرار دارند. پس از این دو کمپانی شرکت های دیگری نیز همچون شیائومی هستند که با عرضه احتمالی می7 در ماه آوریل در جایگاه دیگر قرار دارند. اچ تی سی نیز با عرضه گوشی هوشمند خود به نام یو12 که احتمالا در ماه می باشد یکی دیگر از نام هایی است که در این لیست دیده می شود.

کمپانی های دیگر به نام های وان پلاس6، زدتی ای و نوبیا زد18 به همراه سونی اکسپریا با گوشی هوشمند اکسپریا زد پرو-ای در این لیست قرار دارند که به احتمال خیلی زیاد تاریخ عرضه محصولات آن ها در ماه ژوئن باشد. در مورد گوشی پرچمدار کمپانی نوکیا نیز ماه آگوست احتمال داده شده است.

اگر اطلاعاتی که در لیست منتشر شده درست باشد و به واقعیت تبدیل شود گوشی هوشمند گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن در کنار گوشی پرچمدار ال جی که با نام ال جی جی7 شناخته می شود و همچنین نسخه پلاس این گوشی زودتر از دیگر پرچمداران کمپانی های دیگر و به عنوان گوشی های بالا رده وارد بازار خواهند شد که مجهز به پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام هستند.

احتمال قوی تر این است که سامسونگ و ال جی از نمایشگاه MWC2018 که در روزهای پایانی ماه فوریه برگزار خواهد شد نهایت استفاده را برده و می توانند پرچمداران جدید خود در سال2018 را رونمایی کنند. در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ که در سال2018 عرضه خواهد شد باید بگوئیم تمام نسخه هایی که از آن تولید می شود به این تراشه مجهز نیستند و در مورد نسخه هایی که در بیرون از مرزهای چین و ایالات متحده تولید می شوند پردازنده اکسینوس9810 که تولید شده سامسونگ است به کار خواهد رفت.

کمپانی شیائومی نیز در خصوص پرچمدار می7 خود از پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام استفاده کرده است که وعد رونمایی از گوشی پرچمدار خود را در ماه آوریل داده است. این کمپانی نیز همزمان با معرفی پردازنده اسنپدراگون845 اعلام کرده بود که پرچمدار جدید خود را به این تراشه مجهز کرده و در سال2018 آن را عرضه خواهد کرد.

کمپانی دیگری که در لیست بوده اچ تی سی می باشد که در حال حاضر نتوانسته در بازار گوشی های هوشمند فعالیت های چندان خوبی را داشته باشد، اما این کمپانی عنوان کرده در سال2018 میلادی پرچمدار گوشی های خود را که به نام اچ تی سی یو12 معرفی شده است با تجهیز به تراشه اسنپدراگون845 کوالکام عرضه خواهد کرد. این کمپانی زمان عرضه رسمی پرچمدار خود را در ماه می اعلام کرده است.

یکی از نکاتی که در این لیست بیش از هر چیز دیگری موجب جلب توجه می شود این است که گوشی پرچم دار سونی که دارای تراشه اسنپدراگون845 است و قرار بوده در ماه فوریه عرضه شود در این لیست عنوان نشده است. یکی دیگر از مواردی که قابل توجه است و در این لیست به خوبی دیده می شود معرفی گوشی پرچمدار کمپانی اچ ام دی گلوبال است که با نام نوکیا10 در آگوست سال2018 وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

در دو ماه آخر سال2018 کمپانی تایوانی وان پلاس وعده عرضه نسخه جدید تر و به روز وان پلاس6 راداده اند که با نام وان پلاس6 تی شناخته می شود. در این میان کمپانی لنوو نیز بیکار نبوده و اعلام کرده ازگوشی موتو زد2019 خود رونمایی خواهد کرد. کمپانی سامسونگ وعده عرضه گوشی هوشمند دیگری به نام گوشی تاشوی W2019 را داده است که در ماه دسامبر وارد دنیای فناوری های دیجیتالی خواهد شد.

کمپانی وان پلاس چندی قبل اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای وارد کردن وان پلاس6 تی نداشته و نمی تواند با قاطعیت در مورد عرضه این گوشی هوشمند نظر دهد اما با توجه به چیزی که در این لیست عنوان شده گویا این کمپانی تایوانی تغییر نظر داده و تصمیم گرفته در سال2018 پرچمدار گوشی های خود را وارد بازارهای جهانی نماید. ورود تمام این پرچمداران در سال2018 تحول بزرگی را به وجود خواهد آورد و کمپانی ها به رقابت شدیدی با یکدیگر خواهند پرداخت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *