افشای تصویر رندر ال جی جی7 با بریدگی بالای صفحه نمایش

افشای تصویر رندر ال جی جی7 با بریدگی بالای صفحه نمایش

کپی برداری ال جی در طراحی صفحه نمایش جی7 و بریدگی بالای آن

کمپانی ال جی به تازگی گوشی هوشمندی را طراحی نموده است که در خصوص آن اطلاعات زیادی در دسترس نمی باشد ولی طی روزهای اخیر تصاویر رندر این گوشی فاش شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده ال جی جی7 دارای بریدگی در بالای صفحه نمایش می باشد که شباهت بیش از اندازه آن را به گوشی هوشمند آیفون10 نشان داده و موجب می شود تا این گوشی همچون آیفون10 دیده شود.

گوشی های هوشمند بسیاری در حال حاضر طراحی شده اند که از آیفون10 و بریدگی ای که در بالای آن وجود دارد کپی برداری کرده اند و شبیه به این گوشی هوشمند شناخته می شود. در کنگره جهانی موبایل که به تازگی در بارسلونا برگزار شده بود مشاهده کردیم که ایسو از گوشی هوشمند ذن فون5 رونمایی کرد که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به آیفون10 را داشت. هواوی نیز در این بین بیکار نمانده و در خصوص طراحی پرچم دار جدید خود که به نام پی20 معرفی خواهد شد نیز از این طرح تقلید کرده و در بالای صفحه نمایش این گوشی بریدگی را قرار داده است که موجب می شود این گوشی نیز شاهت ظاهری بسیار زیادی به آیفون10 را داشته باشد.

در حال حاضر تصاویر رندری از ال جی جی7 منتشر شده است که پنل پشت و جلویی این گوشی هوشمند را به نمایش درآورده است. در این تصاویر بریدگی موجود در قسمت بالای صفحه نمایش جی7 به مانند دیگر گوشی های هوشمندی که بر اساس اندروید فعالیت می کنند شباهت بسیار زیادی به آیفون10 دارد. بن گسکین یکی از افشا کننده های معتبری است که در خصوص گوشی های هوشمند اطلاعاتی را فاش می کند و در توییتر تصاویری از این گوشی هوشمند را منتشر نموده است.

تصاویر رندری که به گوشی هوشمند ال جی مربوط است با کد نام جودی افشا شده است که اینگونه دیده می شود که این اطلاعات و تصاویر رندر به گوشی هوشمند جی7 ارتباط دارد. البته با توجه به اطلاعاتی که پیش از این شنیده شده است پرچم دار جدید ال جی به نام ال جی جی7 نئو معرفی خواهد شد که احتمالا سعی و تلاش ال جی را نشان می دهد که در خصوص توسعه برند پرچم داران سری جی را نشان می دهد و موجب می شود کاربران بیشتری به سمت این محصول جذب شوند.

در تصاویر رندری که فاش شده است پنل پشتی این دستگاه هوشمند نیز در معرض دید قرار دارد که دارای دوربین دوگانه می باشد. دوربین دوگانه تعبیه شده در این گوشی هوشمند دارای چینش عمودی می باشد و در قسمت زیرین دوربین دوگانه جی7 حسگر اثر انگشت قرار داده شده است که موجب می شود تا کاربران بتوانند به راحتی از آن برای احراز هویت خود استفاده نمایند. این احتمال وجود دارد که ال جی جی7 با مشخصات سخت افزاری همچون پردازنده ی اسنپدراگون845 و حافظه رم6 گیگابایتی عرضه شود که در کنار آن حافظه ی128 گیگابایت قرار دارد.

علاوه براین می توان از صفحه نمایش6 اینچی نیز نام برد که دارای رزولوشن3120 در1440 پیکسل می باشد که در اصل به عنوان نقض کننده نسبت تصویر18 به9 محسوب می شود که در واقع می توان گفت ال جی آن را تعریف کرده است. در اصل صفحه نمایش جی7 دارای ارتفاعی بیشتر از الگوی نسبت تصویر18 به9 می باشد که موجب می شود محصولی جدید به وسیله این کمپانی وارد بازار شود. گوشی جی7 که به وسیله ال جی وارد بازار خواهد شد می تواند با طراحی خود کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد و برای استفاده روزمره کاربران گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *