ادغام یکپارچه کورتانا با آی او اس و اندروید لوت لوک توسط مایکروسافت

ادغام یکپارچه کورتانا با آی او اس و اندروید لوت لوک توسط مایکروسافت

ترکیب کورتانا با نسخه آی او اس و اندروید اوت لوک

کمپانی مایکروسافت که در زمینه طراحی و تولید برنامه های نرم افزاری و محصولات دیجیتالی فعالیت های گسترده ای را دارد به تازگی تصمیم گرفته در جهت بالا بردن دامنه قابلیت های کورتانا که یک دستیار دیجیتالی است آن را با برنامه مدیریت اوت لوک ادغام نماید و ویژگی های جدیدی را به این دستیار دیجیتالی بیافزاید.

کمپانی مایکروسافت از مدت ها قبل سعی داشته که دستیار دیجیتال کورتانا را با برنامه های مختلفی ادغام نموده و به صورت یکپارچه ارائه دهد. در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی در حال افزودن کورتانا به برنامه اوت لوک بوده و قصد دارد دستیار صوتی خود را با این برنامه مدیریت ایمیل به صورت یکپارچه دربیاورد. بر اساس گزارش های جدیدی که از وب سایت ورج به دست آمده کمپانی مایکروسافت هم اکنون در حال آزمایش ادغام کورتانا با تسخه های اندرویدی و آی او اس برنامه مدیریتی اوت لوک می باشد.

این اذغام و ترکیب جدید باعث می شود کورتانا بتواند ایمیل ها را با صدای بلندی برای کاربران خود بخواند. این قابلیت در زمان هایی همچون زمانی که در حال رانندگی هستیم و امکان دسترسی مستقیم به گوشی خود را نداریم می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد و در واقع موجب سهولت در انجام برخی کارها شود.

کاربرانی که قصد استفاده از این توانایی را دارند باید با جملاتی همچون What’s my email کورتانا را عنوان نمایند تا به دستیار دیجیتال این اجازه را بدهند کار خواند ایمیل ها را آغاز نماید. کاربران این قابلیت را دارند که کورتانا را به گونه ای تنظیم نمایند که تنها ایمیل هایی را که از سوی مخاطب خاصی فرستاده شده را برای آن ها بخواند و دیگر ایمیل ها را بدون خواندن باقی بگذارد. این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایش داخلی می باشد و با این وجود اگر گسترش و کارایی آن بر اساس زمان بندی جلو برود می توان در آینده ای نه چندان دور تجربه ای خاص از به کارگیری کورتانا در اوت لوک را به دست آورد که در کنار آن قابلیت های دیگری نیز برای کاربر فراهم می شود و می تواند در سریع ترین زمان ممکن کارهای خود را انجام دهد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *