آنر 7C و آنر 7A وارد بازار شد

آنر 7C و آنر 7A وارد بازار شد

عرضه آنر 7C و آنر 7A با گارانتی رسمی و قیمت پایین‌ تر

با توجه به این که در طول ماه ‌های گذشته با نوسانات قیمت ارز و توقف واردات، قیمت تمام تلفن های همراه هوشمند بازار بالا رفته است، دو تلفن همراه آنر 7C و آنر 7A به عنوان جدیدترین محصولات خانواده ‌ی آنر، روند نزولی قیمت را با خود داشته اند.

افزایش خیلی زیاد قیمت موبایل های هوشمند با توجه به شرایط حال حاضر بازار، گزینه‌ های خرید علاقه مندان را به طور کلی بر هم ریخته است. قیمت‌ های جدید، بیشتر خریداران و به طور خاص کسانی که پول کمتری دارند را بر آن داشته تا به دنبال پیدا کردن محصولات دیگری باشند؛ محصولاتی که در برابر امکانات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری خوب، مناسب ترین برچسب قیمتی را مقابل آن ‌ها قرار می ‌دهد. آنر برندی می باشد که همواره گوشی ‌هایی با ارزش خرید بالا را تولید کرده است.  دو تلفن همراه آنر۷سی (Honor 7C) و آنر ۷اِی (Honor 7A) به طور رسمی وارد بازار ایران شده و از هم اکنون از طریق بازارهای موبایل و فروشگاه ‌های اینترنتی می توان آن را تهیه کرد.

در ماه ‌های گذشته نگاه تعدادی از کمپانی های سازنده با همراهی توزیع ‌کنندگان آن ‌ها در ایران متفاوت‌ بوده و تا جایی که امکان داشته سعی کرده ‌اند قیمت نهایی را برای مصرف‌ کننده پایین بیاورند و هم زمان، امکانات سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری قابل توجهی را پیش روی آن‌ ها قرار دهند.  آنر از آن دسته برندهایی است که گوشی های خاص را در دسته تلفن های همراه هوشمند اقتصادی روانه بازار کرده است. آنر 7C و آنر 7A را باید از جمله ‌ی همین موبایل های هوشمند قلمداد کرد.

قیمت مناسب با گارانتی رسمی

هم اکنون، آنر تلفن های همراه با قیمت های مناسب را در دسته‌ های گوناگونی روانه بازار کرده است. در این میان، آنر ۷سی (Honor 7C) با قیمت پایین تر از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و هشتصد هزار تومان) و آنر ۷اِی (Honor 7A) با قیمت پایین تر از۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و پانصد هزار تومان)، موارد مناسبی برای کاربران محسوب می شوند. چنانچه یک نگاه مختصری به امکانات سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری ادغام شده در این دو تلفن همراه داشته باشید، بیش از قبل خودنمایی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که لیبل های قیمتی گفته شده، در برابر قابلیت استفاده از هجده ماه گارانتی رسمی در برابر شما قرار خواهند گرفت. با توجه به این، ترسی از قیمت ‌های غیر رسمی یا ارائه نکردن خدمات در صورت به وجود آمدن ایراد برای تلفن همراه خریداری شده، نخواهید داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *