آمازون و ارائه اسپیکر هوشمند به بازار تکنولوژی

آمازون و ارائه اسپیکر هوشمند به بازار تکنولوژی

آمازون و ارائه اسپیکر هوشمند به بازار تکنولوژی

کمپانی آمازون زمانی که با بازار رقابتی در دنیای تکنولوژی روبه رو شد از نسخه جدید اسپیکرهای هوشمند خود رونمایی کرد. آمازون پیش از اینکه در دنیای تکنولوژی رقابتی صورت بگیرد در بین کمپانی های دیگر که به عرضه محصولات صوتی می پرداختند پیشگام بوده و حصولات خوبی را ارئه داده است.

اسپیکر آمازون

اسپیکر آمازون

نسل جدید اسپیکرهای آمازون اکو خصوصیات ویژه ای را دارا می باشند که یکی از آن ها روکش چوبی این اسپیکرها بوده و صدای چند کاناله ای از آن پخش می شود و از لحاظ قیمتی با کاهش قیمت روبرو بوده اند. کمپانی آمازون در جلسه مطبوعاتی که در دفتر مرکزی خود در شهر سیاتل برگزار کرده بود نسخه جدید و نسل دوم اسپیکرهای اکو را معرفی کرد و اعلام کرد این دسته از اسپیکرهای اکو با قیمت99 دلار عرضه خواهد شد و کاربرانی که تمایل به داشتن این دسته از اسپیکرها هستند می توانند از پیش آن ها را سفارش دهند.

قیمت نسل جدید اسپیکرهای اکو نشان می دهد که این کمپانی علاوه بر کیفیت بالایی که در مورد این دسته از اسپیکرها به کار برده قیمت آن ها را نسبت به مدل های پیش تر به میزان قابل توجهی کاهش داده است. نسل اول اسپیکرهای اکو زمانی که در سال2014 وارد بازار شدند قیمت199 دلاری را داشتند و این کمی کار را برای رقابت با کمپانی های دیگر سخت می کرد و کمپانی آمازون تصمیم گرفت تا نسل جدید اسپیکرهای اکو را ارزان تر از رقیب محصولات خود یعنی گوگل هوم که دارای برچسب قیمتی129 دلاری است به فروش می رساند.

اسپیکر آمازون

اسپیکر آمازون

نسل جدید اسپیکر های اکو از لحاظ پخش صدا بسیار پیشرفت هستند و بر اساس ادعای آمازون این قابلیت را دارند که صدای کاربر را از فاصله ای دور تشخیص داده و می توانند صدای بسیار واضح و با کیفیتی را ارائه دهند. این نسخه از اسپیکرها دارای یک ساب ووفر مخصوص به خود هستند که به اندازه2.5 اینچ بوده و روبه پائین هستند.

در این مدل از اسپیکرهای اکو یک توئیتر0.6 اینچی هم وجود دارد که روبه بالا بوده و توانایی پشتیبانی از تکنولوژی دالبی را دارا می باشد و بر اساس آنچه که آمازون ادعا کرده می توانند صدای بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربر قرار دهند. این مدل از اسپیکرهای اکو قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی صدای مالتی روم را نیز دارند و این اجازه را به شما می دهند که موسیقی مورد نظر خود را از طریق چند دستگاه اکو در یک زمان واحد پخش نمائید.

این توانایی باعث شده اکو به یک سیستم صوتی بی نظیر مانند سونوس شناخته شود و همچنین این امکان را برای کمپانی آمازون فراهم می کند که تقاضاهای بیشتری را در خصوص اسپیکرهای اکو پاسخگو بوده و بازاریابی و فروش بیشتری از این محصولات را در پی داشته باشد.

اسپیکر آمازون

اسپیکر آمازون

شکل ظاهری اسپیکر اکو

آمازون در خصوص ظاهر اسپیکرهای اکو نیز تغییراتی را ایجاد کرده اما فرم آن هنوز هم به شکل استوانه باقی مانده است ولی از لحاظ قدی کمی کوتاه تر از نسل پیش از خود می باشد. روکش استفاده شده برای این اسپیکرهای جدید چوبی و پارچه ای می باشد و برای رقابت با هوم پاد اپل با این شکل عرضه خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *