آشنایی با بهترین بازی ها و نرم افزارها

آشنایی با بهترین بازی ها و نرم افزارها

با بهترین نرم افزارها و بازی های روز آشنا شوید

این روزها با افزایش استفاده از تلفن های همراه هوشمند و فراگیر شدن آن ها، نرم افزارها نقش بسزایی در کارهای روزمره انسان ها پیدا کرده اند که در گرو های متنوع مثل اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … عرضه می شوند. هدف ما در این مطلب این است تا به معرفی بهترین نرم افزارها و بازی ها در دسته های مختلف بپردازیم. امیدواریم بتوانیم کمک خوبی برای انتخاب اپلیکیشن مورد نظر توسط شما کنیم.

بازی Drive Ahead؛ نبرد ماشین های گلادیاتور!

Drive Ahead   برو جلو بازی دوست داشتنی و پرطرفدار و جذاب که در سبک بازی های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Dodreams Ltd می باشد که به صورت رایگان قابل استفاده است و تا به حال حاضر بیشتر از 50 میلیون مرتبه توسط علاقه مندان در سرتاسر دنیا دانلود شده است. به میدان مسابقه اتومبیل های گلادیاتور خوش آمدید! اتومبیل خود را از میان صدها ماشین از جمله ماشین های غول پیکر و بشقاب پرنده انتخاب نمایید، به میدان نبرد ماشین ها بروید، به ماشین های رقیب ضربه بزنید و تلاش کنید کلاه ایمنی راننده آن را خراب کنید! بازی Drive Ahead   دارای سه حالت متنوع است که در حالت دو نفره آن می توانید در یک تلفن همراه یا تبلت یا از راه یک شبکه وای فای مشترک به حالت دو نفره با دوستان خود مسابقه دهید؛ در حالت رقابت فوق ستاره ها که یک سری ماموریت در آن دارد می بایست دایناسورها، موجودات فضایی و ربات ها را از بین ببرید و در نهایت، در حالت سوم یعنی پادشاه تپه که درون آن به جنگ با خودروهای دیگری خواهید رفت و باید با خراب کردن آن ها برتری خود را به آن ها تثبیت نمایید!

شما هم می توانید به صورت اتفاقی با یک حریف دیگر موجه شوید و هم شرایط جنگ را مشخص نمایید! فکر می کنید این توانایی را در مبارزه داشته باشید تا یک ماشین غول پیکر را با یک چرخ دستی شکست دهید؟! پنهان شدن هیچ گونه کمکی به شما نخواهد کرد و پایان آن مردن با وسایلی مانند اره برقی، باران آتش و سیلاب خواهد بود! فقط مبارزه است در این بازی که می تواند شما را به پیروزی برساند! اگر از دوست داران این سبک از بازی های مسابقه ای با گیم پلی اکشن می باشید به هیچ عنوان بازی جذاب Drive Ahead را از دست ندهید و به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی ارزش دانلود را دارد!

 بعضی از خصوصیت های بازی Drive Ahead:

  • بازی در شرایط گوناگون
  • قابلیت بازی در 4 حالت گوناگون
  • وجود ماشین های زیاد برای رانندگی مثل آفرود
  • شکست دادن حریفان در جنگ های ماشینی
  • بازی به صورت افلاین و آنلاین
  • امکان بازی به صورت افلاین و دو نفره
  • گرفتن جایزه از بازی در صورت پیروزی
  • شرایط بازی عالی و سرگرم کننده
  • کیفیت تصویر زیبا به صورت پیکسل مانند
  • صدا گذاری هیجان انگیز
  • سازگار با مدل های مختلف موبایل و تبلت ها

بازی Minion Shooter؛ شلیک با میوه انداز!

Minion Shooter : Smash Anarchy  بازی جدید، جذاب و سرگرم کننده در شیوه بازی های مبارزه ای و تیراندازی از استودیوی بازی سازی Creative logics  است که به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. در بازی Minion Shooter : Smash Anarchy شما به عنوان نقش بازیگر اصلی در پشت یک توپ میوه انداز قرار می گیرید و از آخرین گیاه قهوه محافظت می کنید! دشمنان گروه گروه به طرف شما هجوم می آورند و شما می بایست به صورت پیاپی به سوی آن ها تیراندازی کنید و آن ها را یک به یک نابود کنید و ده ها مرحله ی متفاوت را سپری کنید! توپی که با آن میوه اندازی می کنید در وسط صفحه نمایش قرار دارد و شاسی های کنترل لمسی به شما قابلیت تیراندازی راحت را می دهند! به غیر از دشمنان با توانایی های کم و زیاد، رئیس هایی با توانایی های خخیلی بالا هم به طرف شما می آیند که برای کشتن آن ها می بایست از انواع بوسترها و تیرهای متفاوت استفاده نمایید! چنانچه از دوست داران این سبک از بازی های اکشن می باشید و به دنبال یک بازی جذاب برای پر کردن اوقات بیکاری تان هستید، به قطع یقین بازی جدید Minion Shooter : Smash Anarchy نظر شما را تأمین خواهد کرد.

تعدادی از ویژگی های بازی Minion Shooter : Smash Anarchy:

  • قابلیت دسترسی به 100 مرحله سرگرم کننده
  • بازی در شب و روز با گرافیک دیدنی هر کدام از آن ها
  • ارائه 10 کارفرما و صدها سلاح قوی و کشنده
  • بازی در 3 حالت: زمان بندی، موسیقی و سطوح مبتنی بر رئیس
  • به روزرسانی و بالا رفتن قدرت سلاح ها
  • طراحی بازی به صورت جذاب و اچ دی
  • پشتیبانی از 13 زبان انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اندونزی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی ساده شده، پرتغالی، ژاپنی، کره ای، تایلندی و ترکی
  • سازگار با انواع موبایل و تبلت ها

بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon؛ ماهی گیری با امکانات کامل!

Hooked Inc: Fisher Tycoon بازی دوست داشتنی و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه ساز ماهی گیری از کمپانی بازی سازی A Creative Endeavor AB می باشد که به صورت رایگان در اخختیار علاقه مندان قرار گرفته است. با نصب Hooked Inc: Fisher Tycoon برروی تبلت و یا موبایل خود می توانید به همراه قایقی که دارید به درون دریا سفر کنید، ماهی گیری کنید، خدمه جدید استخدام نمایید، پول در بیاورید تا با آن قایق و تجهیزات درون آن را ارتقا دهید و باز هم پول بیشتر در بیاورید! زمان آن رسیده تا دل به دریا بزنید و همه طلاهایی که در اقیانوس ها پنهان شده اند را بیابید! پیش از آن که متوجه شوید به این بازی علاقه مند خواهید شد و دیگر دست از آن نخواهید کشید! شما به عنوان کسی که این بازی را انجام می دهد باید با قایق خود به این طرف و ان طرف سفر کنید و با مشاهده ماهی ها خیلی سریع آن ها را با دست خود لمس کنید و با این کار آن ها را صید کنید!

با صید کردن ماهی و زیاد شدن الماس خود می توانید حتی افراد ماهی گیر استخدام نمایید تا در حضور نداشتن شما به ماهی گیری بروند و زمانی که شما نیستید هم درآمدتان بالا رود! قابلیت به روزرسانی قایق در بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon وجود دارد و یکی از مهم ترین قسمت ها همین به روزرسانی قایق ها است که به شما روحیه می دهد که با صید کردن ماهی پول تان را زیاد کنید تا بتوانید قایق هایی بهتر را خریداری نمایید! اگر به دنبال یک بازی ویژه برای سرگرم نمودن خود می باشید بی تردیدHooked Inc: Fisher Tycoon نظرتان را تأمین خواهد کرد.

برنامه Unfold – Create Stories؛ استوری حرفه ای و با کیفیت بساز!

شبکه های اجتماعی زیادی در جای جای دنیا وجود دارند که هر یک از آن ها دارای امکانات و خصوصیات مخصوصی هستند. این برنامه ها برای استفاده کنندگان مختلف خیلی جالب و سرگرم کننده است و می توانید به آسانی از آن ها استفاده نمایید.

برنامه Unfold Create Stories یک برنامه با کاربردی بسیار زیاد است که با استفاده از آن می توانید استوری های اینستاگرام خود را به راحتی بسازید. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که ویژگی های عالی و تازه ای را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. استوری ها یکی از جالب ترین قابلیت های این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار می باشند و به استفاده کنندگان این امکان را می دهد تا فیلم ها و عکس های خود را با متن های دلخواه در معرض دید سایرین قرار دهند. با استفاده نمودن از این برنامه می توانید به آسانی استوری های خود را در اینستاگرام بسازید. قالب های از پیش اماده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و قابلیت استفاده از آن ها را به شما خواهد داد.

تعدادی از ویژگی های برنامه Unfold Create Stories:

  • یک برنامه واقعاً کاربردی
  • رابط کاربری زیبا و راحت
  • ساخت استوری های اینستاگرام
  • بیشتر از 60 قالب از پیش آماده شده
  • بیشتر از 5 فونت
  • پشتیبانی از عکس ها و فیلم ها
  • گرفتن خروجی با کیفیت بالا
  • بدون نیاز به باز کردن حساب
  • طراحی راحت استوری ها و امکانات دیگر

برنامه 50 languages؛ زبان مورد علاقه ات را راحت یاد بگیر!

Learn 50 languages از سری برنامه های منحصر به فرد عالی به منظور آموزش 50 زبان زنده موجود در جهان است. به واسطه این برنامه شما می توانید به آموزش 50 زبان دنیا و زبان مورد علاقه خودتان در 100 درس (در تعداد سی نسخه رایگان ) و در نسخه تمام آنلاک ( 100 درس کامل ) بپردازید و در زمان کم و هر چند با کوشش و تلاش خود شاهد خواهید بود که این توانایی را به دست خواهید آورد تا جمله هایی را از زبان مورد علاقه تان را از جانب خود بسازید و حتی جملات را ترجمه نمایید. شیوه یادگیری و آموزش در این برنامه بر مبنای ترکیبی از صدا و متن است.

با استفاده کردن از این برنامه به این توانایی خواهید رسید که در مدت زمان کم از آن چیزی که یاد گرفته اید در یک هتل یا رستوران، آشنا شدن با افراد دیگر، خرید، در تعطیلات، بحث کوچک، در حضور دکتر، بانک و .. استفاده نموده و لذت ببرید. نسخه پایانی این برنامه را از دانلود کنید و به یادگیری آموزش زبان مورد علاقه تان بپردازید و لذت ببرید.

فهرست زبان های موجود در نرم افزار :

آموزش زبان روسی – آموزش زبان انگلیسی – آموزش زبان آلمانی – آموزش زبان فرانسه – آموزش زبان ژاپنی – آموزش زبان عربی – آموزش زبان لهستانی – آموزش زبان هندی – آموزش زبان ترکی استانبولی – آموزش زبان کره ای – آموزش زبان چینی – آموزش زبان اسپانیایی – آموزش زبان نروژی – آموزش زبان سوئیسی – آموزش زبان عبری – آموزش زبان گرجی – آموزش زبان فاسی – آموزش زبان یونانی – آموزش زبان هلندی – آموزش زبان ایتالیایی اوکراینی – آموزش زبان اندونزی – آموزش زبان رومانی – آموزش زبان افغانی – آموزش زبان بلاروس – آموزش زبان مجارستانی – آموزش زبان لتوانی – آموزش زبان پرتغالی –آموزش زبان چک – آموزش زبان سوئدی – آموزش زبان تایلندی و …

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *